×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
اینجا قتگاه کروناست

  • کد نوشته: 13737
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۹
  • ۰
  • سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر از فوت 440 بیمار در شبانه روز گذشته توسط کووید۱۹ در کشور داد.
    اینجا قتگاه کروناست
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر از فوت ۴۴۰ بیمار در شبانه روز گذشته توسط کووید۱۹ در کشور داد.

    به گزارش بازار کسب و کار پارس دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از یکشنبه روز گذشته تا امروز ۱۹ آبان ۱۳۹۹ شناسایی نزدیک به ۱۰ هزار و ۴۶۳ بیمار جدید بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی که منجر به بستری شدن سه هزار و ۲۳ نفر از آنها از آنها در بیمارستان شد.

    وی با اشاره به آمار بیماران کووید۱۹، گفت: متاسفانه تا کنون به ۶۹۲ هزار و ۹۴۹ نفر رسید. نفر در کشور به ثبت رسیده که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسیده است.

    لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون از ۵۲۵ هزار و ۶۴۱نفر ا۶۹۲ هزار و ۹۴۹ نفر از آنها، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: در حال حاضر وضع ۵۵۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ مطلوب نبوده و در شرایط بحرانی هستند و تحت مراقبت قرار دارند.

    وی با اشاره به تست اولیه کرونا نیز گفت: تا بدین لحظه پنج میلیون و ۲۶۳ هزار و ۱۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

    منبع: بازار کسب کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *