×
×

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا
تعطیلی تهران صحت ندارد

  • کد نوشته: 13740
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۹
  • ۰
  • سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: گفته شده بود که رییس جمهوری اعلام کرده که تهران تعطیل شود و استاندار تهران گفته که تعطیل نمی‌کند که چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.
    تعطیلی تهران صحت ندارد
  • تبلیغ هدفمند

     سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: گفته شده بود که رییس جمهوری اعلام کرده که تهران تعطیل شود و استاندار تهران گفته که تعطیل نمی‌کند که چنین چیزی به هیچ عنوان صحت ندارد.

    علی رضا رییسی روز دوشنبه در یک گفت‌ وگوی زنده تلویزیونی افزود: موضوعی مبنی بر پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای تهران مطرح شده که این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد و در ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست جمهوری اگر اعضا پیشنهادی داشته باشند از طرف کمیته‌ها مطرح و بعد درباره آنها تصمیم گیری می‌شود.

    وی بیان کرد: اگر تصمیم گیری در ستاد ملی مقابله با کرونا انجام شود، بطور قطع لازم الاجراست و هیچکس نمی‌تواند آن را اجرا نکند.

    تعطیلی تهران صحت ندارد
    تعطیلی تهران صحت ندارد

    رییسی گفت: شنبه گذشته دو پیشنهاد در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد که یک مورد در زمینه ایجاد محدودیت در تهران و شهرهای پرجمعیت از ۲۰ آبان از ساعت ۱۸ بود که تصویب شد. پیشنهاد دوم منع رفت و آمدهای درون شهری توسط خودروهای شخصی بود که مباحث مختلفی در این زمینه نیز مطرح شد، اما نیازمند بررسی بیشتر است. امروز ساعت ۱۵ جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار و این پیشنهاد نیز بررسی می‌شود.

    معاون وزیر بهداشت اظهار کرد: به هر حال باید جنبه‌های مختلف تاثیر یک پیشنهاد بر بیماری کووید ۱۹ بررسی شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *