×
×

استاندار تهران
ارائه پیشنهادمحدودیت‌ جدیدکرونایی برای پایتخت

  • کد نوشته: 13801
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • ۰
  • استاندار تهران اعلام کرد: پیشنهاد جدید محدودیت کرونایی در پایتخت به وزارت کشور پیشنهاد شده که در صورت تایید این محدودیت‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.
    ارائه پیشنهادمحدودیت‌ جدیدکرونایی برای پایتخت
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار تهران اعلام کرد: پیشنهاد جدید محدودیت کرونایی در پایتخت به وزارت کشور پیشنهاد شده که در صورت تایید این محدودیت‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، «انوشیروان محسنی بندپی»، روز دوشنبه در یک مصاحبه رادیویی گفت: پیشنهاد اعمال محدودیت‌ منع تردد در استان تهران به وزارت کشور ارسال شده اما زمان اجرای آن مشخص نیست.

    وی افزود: پیشنهاد شده که از ۲۴ آبان ماه محدودیت‌ منع تردد از ساعت ۲۱ در استان تهران اعمال شود.

    همچنین استاندار تهران روز گذشته اعلام کرد: پس از بررسی ابعاد این تعطیلی، تصمیم گرفته شد که از ۲۰ آبان‌ماه فعالیت گروه‌های ۲، سه و چهار از ساعت ۱۸ به بعد متوقف شود.

    وی افزود: تاثیر تعطیلی اصناف پس از ساعت ۱۸ نیز باید مورد بررسی قرار گیرد اما در مراکزی که ارباب رجوع دارند، نمی‌توان این طرح را اجرا کرد.

    ارائه پیشنهادمحدودیت‌ جدیدکرونایی برای پایتخت
    ارائه پیشنهادمحدودیت‌ جدیدکرونایی برای پایتخت

    به گفته استاندار تهران روزهای آینده وزارت کشور و بسیج طبق تفاهم‌نامه‌ای اقدامات مربوط به پیشگیری، شناسایی به هنگام، غربالگری و قرنطینه و اقدامات حمایتی از افراد نیازمند را اجرا می‌کنند.

    «محسنی بندپی» با اشاره به اینکه متأسفانه هنوز در استان تهران میزان پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا از میزان ترخیص بیماران کرونایی از بیمارستان‌ها بیشتر است، تصریح کرد: نظارت‌ها برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز افزایش می‌یابد.

    استاندار تهران افزود: شناسایی به هنگام افراد مبتلا باید بیشتر شود تا مداخلات اثربخشی بیشتری داشته باشد. 

    به گزارش ایرنا به نقل از سخنگوی ستاد ملی کرونا مراکز ضروری شغلی شامل مراکز درمانی داروخانه‌ها، مراکز آتش‌نشانی، امداد و نجات، آمبولانس‌ها، خدمات سرویس‌های عمومی آب و برق و تلفن و سوپری‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است و بقیه مشاغل به مدت یکماه از ۲۰ آبان تا ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۸ تا صبح فردای آن روز تعطیل می‌شود.

    همچنین محله‌محور کردن مقابله با کرونا و درگیر شدن همه مردم و خانواده‌ها در این مبارزه به عنوان کانون اصلی مورد توجه قرار می‌گیرد؛ در این طرح بسیج محله‌ها با همکاری خانواده‌ها طرح جامعی را اجرا می‌کنند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *