×
×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی
ساخت۲۰هزارمسکن سخت نیست

  • کد نوشته: 13814
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن و خانه‌دار کردن مردم، کاری نشدنی نیست و در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.
    ساخت۲۰هزارمسکن سخت نیست
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن و خانه‌دار کردن مردم، کاری نشدنی نیست و در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

    غلامرضا هوایی شامگاه دوشنبه در نشست شورای مسکن استان اظهار داشت: البته برخی از مردم در استان هم مستاجر هستند که باید برای تعیین نیاز به مسکن، پالایش انجام شود.

    وی با تاکید بر اینکه موظف هستیم مشکل مسکن را در جامعه حل کنیم افزود: با استفاده از توان دستگاه های اجرایی استان و جذب کمک های نهادهای مختلف در سطح ملی، برای ساخت مسکن اقدام می کنیم و به عنوان نخستین استان کشور، به این مشکل پایان می دهیم.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: این حرف ها کاملا کارشناسانه است، باید جدی گرفته شود وظایف و تکالیف دستگاه های مختلف مشخص شود و با هم افزایی، به هدف و برنامه دست یابیم

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی هم  در این نشست، با اشاره به اینکه اختلاف میان تعداد خانوارها و واحدهای مسکونی موجود در روستاها و شهرهای استان، ۱۸ هزار است گفت: بر این اساس ۱۸ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها کم داریم.

    ساخت۲۰هزارمسکن سخت نیست
    ساخت۲۰هزارمسکن سخت نیست

    سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: در استان، حدود ۵۰ هزار خانوار در واحدهای استیجاری سکونت دارند، البته برخی از این خانواده ها، غیربومی بوده و نیاز به مسکن موقتی است.

    وی با اشاره به اینکه اجراییات شهرداری بجنورد مانع ادامه اجرای اقدام ملی تولید مسکن در شهرک فرهنگیان شده است گفت: از شهرداری ها انتظار می رود در اجرای این طرح مهم همکاری داشته باشند.

    وی افزود: اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن و رونق ساخت و ساز، سبب ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد می شود.

    مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار داشت: امید می رود با صدور پروانه و همکاری شهرداری، اجرای این طرح مهم با وقفه روبه رو نشود.

    استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *