×
×

مسوول بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی
بازرسی بیش از۴۰۰سالن ورزشی

  • کد نوشته: 13817
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۰
  • ۰
  • مسوول بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی گفت: پس از بازگشایی اماکن ورزشی از ۲۷ شهریورماه تاکنون، بیش از ۴۰۰ باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی استان بازرسی شده است.
    بازرسی بیش از۴۰۰سالن ورزشی
  • تبلیغ هدفمند

    مسوول بازرسی و نظارت بر سلامت اماکن ورزشی خراسان شمالی گفت: پس از بازگشایی اماکن ورزشی از ۲۷ شهریورماه تاکنون، بیش از ۴۰۰ باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی استان بازرسی شده است.

    هادی جودی با اشاره به بازرسی از اماکن ورزشی توسط ۲۵ تیم ارزیاب افزود: اگرچه با همکاری خوب مدیریت باشگاه های استان در رعایت دستورات بهداشتی تاکنون پلمب نداشته ایم ولی در این بین ۵۰ مکان ورزشی اخطار کتبی دریافت کردند.

    وی با اشاره به تعطیلی یک ماهه اماکن ورزشی برخی از شهرستان ها اظهار داشت: با توجه به وضعیت استان از نظر شیوع ویروس کرونا و اعلام ستاد استانی مقابله با این بیماری، تمامی اماکن و باشگاه‌های ورزشی شهرستان‌های بجنورد و اسفراین به مدت یک ماه تعطیل شد.

    جودی افزود: تمامی اماکن ورزشی روباز و سرپوشیده و رشته‌های پربرخوردی مانند کشتی، بوکس و جودو  با توجه به این مصوبه تعطیل شدند.

    وی خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان های استان نیز تنها رشته های کم خطری چون دوچرخه سواری با رعایت تمامی دستورات بهداشتی اجازه فعالیت دارند.

    بازرسی بیش از۴۰۰سالن ورزشی
    بازرسی بیش از۴۰۰سالن ورزشی

    به منظور مقابله با شیوع کرونا باشگاه ها و اماکن ورزشی خراسان شمالی از چهارم اسفند ماه پارسال تا اواخر فروردین ماه امسال تعطیل  شد اما پس از یک ماه بازگشایی دوباره برای مقابله با گسترش کرونا در خردادماه تعطیل شد.

    با توجه به متضرر شدن بسیاری از باشگاه ها و مربیان ورزشی، دوباره از ۲۷ شهریورماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا برخی از اماکن ورزشی بازگشایی شده است.

    براساس برآوردهای سه ماه پیش اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، شیوع ویروس کرونا، باعث کاهش ۱۲ میلیارد ریالی درآمد باشگاه‌های خصوصی این استان و متضرر شدن بسیاری از مربیان و باشگاه‌داران شده است.

    خراسان شمالی ۲۹ هزار ورزشکار سازمان یافته دارد که در قالب ۴۹ هیات ورزشی فعال هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *