×
×

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان
وجود۱۷هزارموتورتوقیفی در پارکینگ

  • کد نوشته: 13828
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۱
  • ۰
  • رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان با اشاره به آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوب‌شده گفت که در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار دستگاه از این وسیله نقلیه در پارکینگ‌های استان توقیف است.
    وجود۱۷هزارموتورتوقیفی در پارکینگ
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی گلستان با اشاره به آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوب‌شده گفت که در حال حاضر بیش از ۱۷ هزار دستگاه از این وسیله نقلیه در پارکینگ‌های استان توقیف است.

    سرهنگ عباس مهاجربسطامی روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: طرح سراسری ترخیص موتورسیکلت‌های رسوب‌شده با هدف پیشگیری از انباشت بیشتر این وسیله نقلیه در پارکینگ ها آغاز شده و تا هفدهم دی‌ماه با اجرای بخشودگی جریمه پارکینگ، اعمال‌نشدن جریمه گواهینامه، بیمه نامه و پلاک و موتورسیکلت ادامه خواهد داشت.

    وی بیان کرد: مالکان این موتورسیکلت‌ها می‌توانند با مراجعه به پلیس ۱۰ + و ارائه مدارک، نسبت به رفع توقیف و آزادسازی موتورهای خود اقدام کنند.

    وی یادآور شد: هزینه پارکینگ برای موتورسیکلت‌ها در گرگان و گنبدکاووس روزانه چهار هزار و ۸۰۰ ریال و در سایر شهرهای استان سه هزار ریال است.

    وجود۱۷هزارموتورتوقیفی در پارکینگ
    وجود۱۷هزارموتورتوقیفی در پارکینگ

    رییس پلیس راهور گلستان همچنین با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی تصادفات درون شهری از ابتدای امسال تاکنون گفت: شیوع کرونا و ممنوعیت تردد و مسافرت‌ها از عوامل اصلی کاهش تصادف در استان بود.

    مهاجربسطامی تصادف موتورسیکلت را در ردیف اول حوادث درون شهری گلستان دانست و گفت: از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه ۲۴ موتورسوار، ۱۷ عابرپیاده، چهار راکب دوچرخه و ۲ راننده و سرنشین خودرو در حوادث جاده ای استان جان خود را از دست دادند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *