×
×

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس
تجهیزبزرگراه‌های گنبدکاووس به چهاردوربرگردان‌ استاندارد

  • کد نوشته: 13883
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۱
  • ۰
  • رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت که عملیات اجرایی احداث چهار دوربرگردان استاندارد در ۲ بزرگراه این شهرستان مرزی شامل "گنبد - آزادشهر و گنبد - مینودشت" آغاز شده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.
    تجهیزبزرگراه‌های گنبدکاووس به چهاردوربرگردان‌ استاندارد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس درشرق استان گلستان گفت که عملیات اجرایی احداث چهار دوربرگردان استاندارد در ۲ بزرگراه این شهرستان مرزی شامل “گنبد – آزادشهر و گنبد – مینودشت” آغاز شده و تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

    علی اصغر خسروی اظهار داشت: برای این دوربرگردان‌ها که به منظور بهبود عبور و مرور، افزایش ایمنی و رفع نقاط پرتصادف ۲ بزرگراه‌ گنبدکاووس درحال احداث هستند، مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال از منابع ملی اختصاص یافته است.

    وی افزود: دو مورد از دوربرگردان‌ها در بزرگراه ۱۵ کیلومتری گنبدکاووس به آزادشهر و در محدوده روستای “قره‌سو” و شهر “نگین شهر” با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال درحال ساخت هستند.

    خسروی اضافه کرد: دو مورد دیگر از این دوربرگردان‌ها نیز در بزرگراه گنبدکاووس به مینودشت که ۱۵ کیلومتر طول دارد، در محدوده روستاهای “اسلام آباد” و “پشمک پناده” با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال احداث می‌شوند.

    به گفته وی رییس اداره راهداری گنبدکاووس، عملیات احداث دوربرگردان محدوده روستای اسلام آباد آغاز شده و عملیات اجرای دوربرگردان پشمک پناده نیز که مرحله برگزاری مناقصه واگذاری به پیمانکار است، به زودی آغاز می‌شود.

    خسروی ادامه داد: عملیات اجرایی هر چهار دوربرگردان پیش بینی شده برای ۲ بزرگراه گنبدکاووس که هر کدام روزانه بالای ۱۰ هزار تردد خودرویی دارند، تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

     شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت و پنج هزار و ۷۲ کیلومتر مربع در مجموع ۳۳.۳ کیلومتر راه اصلی، ۲۳۶.۱ کیلومتر راه فرعی و ۵۷۵.۲ کیلومتر راه روستایی ثبت شده و شناسنامه دار دارد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *