×
×

استاندار زنجان
تامین زمین جهت احداث۱۱هزار واحد مسکن ملی

  • کد نوشته: 13900
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۱
  • ۰
  • استاندار زنجان با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده سهمیه این استان در مسکن ملی از سه هزارو ۴۵۰ واحد به رقم ۱۸ هزارو ۷۰۰ واحد رسید، گفت: تاکنون زمین مورد نیاز برای احداث ۱۱ هزار واحد از مسکن‌ها تامین شده است.
    تامین زمین جهت احداث۱۱هزار واحد مسکن ملی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار زنجان با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده سهمیه این استان در مسکن ملی از سه هزارو ۴۵۰ واحد به رقم ۱۸ هزارو ۷۰۰ واحد رسید، گفت: تاکنون زمین مورد نیاز برای احداث ۱۱ هزار واحد از مسکن‌ها تامین شده است.

    فتح الله حقیقی روز سه شنبه در آیین امضای تفاهم نامه تامین زمین برای ساخت مسکن ایثارگران که با حضور معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزار شد افزود: ساخت ۶ هزار واحد مسکن ملی در استان نیز پیمان سپاری و عملیات احداث آن ها آغاز شده است.

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طی ۲ سال گذشته همه اعضای کابینه دولت به استان زنجان سفرکردند، اظهار داشت: تلاش کردیم با حضور اعضای کابینه برنامه های توسعه ای استان را شتاب دهیم.

    تامین زمین جهت احداث۱۱هزار واحد مسکن ملی
    تامین زمین جهت احداث۱۱هزار واحد مسکن ملی

    استاندار زنجان با بیان اینکه این استان پایتخت شور و شعور حسینی لقب گرفته است، افزود: امیدواریم توجه و رسیدگی به استان سزاوار شایستگی هایش باشد.

    وی با بیان اینکه در غائله سال ۹۸، مردم زنجان به عنوان نخستین استان در کشور برای مقابله با آشوب ها، راهپیمایی کردند، اظهار داشت: در شرایط شیوع کرونا نیز مردم زنجان با تبعیت از توصیه رهبرمعظم انقلاب، یوم العباس را به صحنه تجلی شعور حسینی تبدیل کردند و به جای تجمع هر ساله، بالای ۳۳ میلیارد تومان با مشارکت مردم برای تهیه بسته های معیشتی جمع آوری شد.

    حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت سریال شهید شهریاری اشاره کرد و ادامه داد: این سریال با مشارکت و حمایت وزارت دفاع، سازمان انرژی اتمی، استانداری زنجان، سپاه و صدا و سیمای استان ساخته می شود و انتظار حمایت نیز از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز وجود دارد.

    استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید این استان در سال آینده اشاره کرد و گفت: دبیرخانه این کنگره و کمیته های آن تشکیل شده است و مشغول فعالیت هستند وسعی داریم این کنگره را با کیفیت بالا برگزار کنیم.  

    نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه نفس کشیدن امروز ما و اقتدار کشور به برکت هشت سال دفاع مقدس است، گفت: شهدا با ایثار و نثار خون خود، بزرگترین برکت را برای ما به ارمغان آوردند.

    حجت الاسلام علی خاتمی با بیان اینکه در دروان دفاع مقدس، همه نیروهای بسیج، سپاه، ارتش و نیروهای مردمی در استان زنجان حضور ارزشمندی داشتند، افزود: امیدواریم خداوند توفیق خدمتگزاری به ایثارگران را از ما نگیرد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *