×
×

استاندار سمنان
کسبه ازهرگونه افزایش غیرمصوب بپرهیزید

  • کد نوشته: 13991
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۲
  • ۰
  • استاندار سمنان گفت: باید از هرگونه افزایش قیمت بیش از نرخ مصوب توسط مسوولان اجرایی و دستگاه‌های نظارتی در استان جلوگیری شود.
    کسبه ازهرگونه افزایش غیرمصوب بپرهیزید
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار سمنان گفت: باید از هرگونه افزایش قیمت بیش از نرخ مصوب توسط مسوولان اجرایی و دستگاه‌های نظارتی در استان جلوگیری شود.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا آشناگر روز چهارشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان در سالن کوثر استانداری افزود: با تامین ۲۵۰ تن روغن جامد از مجتمع کشت و صنعت شمال و توزیع آن در استان ، به زودی مشکل کمبود این فرآورده برطرف خواهد شد.

    وی با اشاره به مشکلات ناشی از کمبود روغن جامد گفت : سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان هر چه سریع تر نسبت به بارگیری و توزیع ۲۵۰ تن روغن جامد از کشت و صنعت شمال اقدام و در اسرع وقت این کمبود را جبران کند. 

    کسبه ازهرگونه افزایش غیرمصوب بپرهیزید
    کسبه ازهرگونه افزایش غیرمصوب بپرهیزید

    آشناگر افزایش قیمت شیر بیش از ۵۲۰۰ تومان را غیر قانونی اعلام و بیان کرد : بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار کشور ، استانداران فقط اجازه دارند تا در بحث قیمت ها در سقف تعیین شده اقدام کنند. 

    وی بیان کرد: عرضه شیر توسط دامداران با در نظر گرفتن تمامی موارد به مبلغ هر کیلوگرم ۴۶۰۰ تومان و مبلغ فروش به مصرف کننده نیز ۵۲۰۰ تومان تعیین می‌شود. 

    آشناگر با تاکید بر لزوم تامین نهاده های کشاورزی و دامی و کنترل کامل بر نحوه توزیع این نهاده ها گفت : بر اساس قانون ، قیمت هر کیلوگرم مرغ برای مصرف کننده به مبلغ ۲۰۴۰۰ تومان تعیین شده و فروش بیش از این مبلغ تخلف محسوب می‌شود.

    مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این نشست گفت: توزیع لاستیک سنگین با ارز ۴۲۰۰ تومانی و به صورت حواله ای انجام خواهد شد و لازم است با حضور سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان انجام مطلوب این فرآیند محقق شود و وضعیت لاستیک های انبارشده کم‌مصرف موجود در مراکز فروش نیز تعیین تکلیف شود. 

    مهدی سلامتی افزود: وضعیت سهمیه روغن جامد استان در یکی از کارخانه های پلمب شده مشخص و سهمیه روغن جامد و یا اصل روغن خام به استان تحویل شود.‌

    وی با بیان اینکه قیمت برنج خارجی در استان هر کیلوگرم ۱۸۰۰۰ تومان است، گفت: شهرداری سمنان هر چه سریع تر نسبت به تعیین تکلیف مراکز عرضه مستقیم و بازارهای روز میوه که نسبت به ایجاد و فعال سازی آن متعهد شده است ، اقدام کند. 

    مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان بیان کرد: در گذشته ۱۷ بازار روز در استان فعالیت مستمر داشت که به دلیل تغییر کاربری‌های غیرکارشناسی هم اکنون از فعالیت آنها خبری نیست .

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *