×
×

استاندار همدان
بخش خصوصی سکاندارجنگ اقتصادی

  • کد نوشته: 14084
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۳
  • ۰
  • استاندار همدان در جریان بازدید از کارخانه تولید کاغذ مهان شهرستان تویسرکان گفت: بخش خصوصی در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد و با توجه به نقش مهم فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوص در عرصه رشد و توسعه اقتصاد کشور، با تمام توان از فعالیت های این بخش در سطح استان حمایت می کنیم.
    بخش خصوصی سکاندارجنگ اقتصادی
  • تبلیغ هدفمند

     استاندار همدان در جریان بازدید از کارخانه تولید کاغذ مهان شهرستان تویسرکان گفت: بخش خصوصی در خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن قرار دارد و با توجه به نقش مهم فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوص در عرصه رشد و توسعه اقتصاد کشور، با تمام توان از فعالیت های این بخش در سطح استان حمایت می کنیم.

    به گزارش ایرنا، «سیدسعید شاهرخی» استاندار همدان در ادامه سفرهای شهرستانی خود، صبح امروز(پنجشنبه) با استقبال فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، وارد تویسرکان شد. بازدید از چندین پروژه در دست اجرا و همچنین برگزاری جلسه با مدیران شهرستان از جمله برنامه های سفر استاندار به شهرستان تویسرکان است.
    استاندار همدان در بازدید از کارخانه تولید کاغذ شهرستان تویسرکان و در جمع مدیران این مجموعه، افزود: راه اندازی این پروژه زمینه اشتغال بکار ۱۵۰ نفر را فراهم می کند که علاوه بر اشتغالزایی موثر، نقش مهمی در تامین نیاز داخلی و کاهش واردات کاغذ کشور خواهد داشت.
    وی همچنین از تلاش و پیگیری نماینده مردم تویسرکان در تسریع روند اجرای پروژه های اجرایی شهرستان از جمله کارخانه تولید کاغذ قدردانی کرد.

    بخش خصوصی سکاندارجنگ اقتصادی
    بخش خصوصی سکاندارجنگ اقتصادی


    استاندار همدان همچنین با حضور در جلسه هیات امنا آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع) تویسرکان گفت: مردم تویسرکان مردمانی متدین، سخت کوش و پرتلاش هستند و دولت نیز طی سال های اخیر اقدامات موثر و کارهای مهم و قابل توجهی را در این شهرستان انجام داده است. 
    شاهرخی با بیان اینکه هیات امنا جدید آستان مقدس  آرامگاه حیقوق نبی با هدف اجرای کارهای بزرگ تشکیل شده، افزود: سایت و مجموعه ویژه ای آرامگاه حضرت حیقوق نبی(ع) با رویکرد گردشگری مذهبی در تویسرکان ایجاد می شود که خدمات و اقدامات آن در سطح ملی و بین المللی قابل توجه باشد و از همین رو به زودی کار مشاور طرح آغاز خواهد شد. 

    بخش خصوصی سکاندارجنگ اقتصادی
    بخش خصوصی سکاندارجنگ اقتصادی


    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، استاندار همدان همچنین در ادامه این سفر از پروژه سد خرم رود تویسرکان نیز دیدن کرد.
    پروژه سد خرم رود با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی از جمله طرح های حوزه وزارت نیرو است که با همکاری بخش خصوصی در دست اجراست.
    استاندار همدان در این بازدید گفت: همدان از استان های پیشرو کشور در زمینه واگذاری پروژه ها به بخش خصوصی است که نمونه آن سد خرم رود است که به صورت فاینانس به بخش خصوصی واگذار شده است.

    شاهرخی همچنین بر تسریع روند اجرای این پروژه تاکید کرد. 
    بازدید از پروژه های در دست اجرای بیمارستان سردار شهید سلیمانی و محور تویسرکان – کنگاور از دیگر برنامه های استاندار همدان در سفر به این شهرستان بود.

    پروژه عمرانی جاده تویسرکان – کنگاور در سه قطعه درحال اجراست.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *