×
×

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی
پلمپ دو باشگاه ورزشی

  • کد نوشته: 14110
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۳
  • ۰
  • مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت: ۲ باشگاه بدنسازی در بجنورد که مسوولان آن از مصوبات ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کرده بودند پلمب شد.
    پلمپ دو باشگاه ورزشی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی گفت:  ۲ باشگاه بدنسازی در بجنورد که مسوولان آن از مصوبات ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کرده بودند پلمب شد.

    مهدی کرامتی اظهار داشت: بی توجهی به رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا، با برخورد قانونی روبه رو می شود و برای حفظ سلامتی مردم، اصناف و صاحبان مشاغل مختلف مکلف هستند که این مصوبات را رعایت کنند.

    وی افزود: مسوولان باشگاه هایی که امروز پلمب شد، پیش از این به علت بی توجهی به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، تذکر دریافت کرده بودند اما به آن بی توجه بودند.

    مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی  استانداری خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح محدودیت فعالیت اصناف گفت: خوشبختانه بازاریان استان در اجرای این طرح همکاری مطلوبی داشتند.

    پلمپ دو باشگاه ورزشی
    پلمپ دو باشگاه ورزشی

    کرامتی اظهار داشت: هر چند برخی از واحدها در این زمینه، تذکر دریافت کرده اند، اما در مجموع، همراهی خوب بوده، هیچ مقاومتی در محدودیت فعالیت ها نیست و بازاریان در  ساعت ۱۸ واحدهای خود را تعطیل کردند.

    دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان شمالی تاکید کرد: همکاری اصناف در تعطیلی بازار ارزنده و قابل تقدیر است و امید می رود در طول مدت اجرای یک ماهه طرح تداوم داشته باشد.

    طبق مصوبات اخیر ستاد ملی کرونا، به جز واحدهای صنفی مجاز، تمام صاحبان مشاغل گروه ۲ از روز ۲۰ آبان ماه باید ساعت ۱۸ واحدهای خود را تعطیل کنند؛ ضمن اینکه گروه‌های شغلی سه و چهار نیز به طور کامل تعطیل هستند.

    خراسان شمالی از ابتدای مردادماه تاکنون گرفتار وضعیت قرمز کرونایی شده که در چند روز اخیر افزایش انفجاری شمار مبتلایان کرونا مسوولان درمانی این استان را نگران کرده است.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *