×
×

مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز
توزیع۶۰۰ تن مرغ منجمدباقیمت مصوب

  • کد نوشته: 14201
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • ۰
  • مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز اعلام کرد که با گران شدن گوشت مرغ در بازار، ۶۰۰ تن گوشت مرغ منجمد داخلی با قیمت مصوب طی یک ماه اخیر در سطح واحدهای عرضه استان توزیع شده است.
    توزیع۶۰۰ تن مرغ منجمدباقیمت مصوب
  • تبلیغ هدفمند

     مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان البرز اعلام کرد که با گران شدن گوشت مرغ در بازار، ۶۰۰ تن گوشت مرغ منجمد داخلی با قیمت مصوب طی یک ماه اخیر در سطح واحدهای عرضه استان توزیع شده است.

    رحمت اله شفایی گفت: از سال گذشته  قرارداد خرید گوشت مرغ برای  ذخیره سازی با تولید کنندگان استان منعقد شده که در زمان تولید حداکثری واحدهای مرغداری اقدام خرید و ذخیره سازی می کنیم.

    وی افزود: با توجه به ذخیره این مواد پروتئینی با گران شدن مرغ بلافاصله برای تنظیم بازار عرضه مرغ منجمد در استان البرز آغاز شد.

    شفایی اظهار داشت: گوشت مرغ منجمد با قیمت هرکیلوگرم ۱۴ هزار تومان در اختیار مباشرینی که از سوی سازمان صنعت،‌معدن و تجارت استان معرفی می شدند قرار می گیرد و در نهایت با قیمت ۱۵ هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد.

    توزیع۶۰۰ تن مرغ منجمدباقیمت مصوب
    توزیع۶۰۰ تن مرغ منجمدباقیمت مصوب

    وی اضافه کرد: این محصول در فروشگاه های زنجیره ای، میادین میوه و تره بار و تمام واحدهای صنفی عرضه مواد پروتئینی در سطح استان توزیع شده و این توزیع تا به تعادل رسیدن قیمت مرغ در بازار ادامه خواهد داشت.

    ظرفیت واحدهای مرغ گوشتی استان البرز در کل چهار میلیون و ۷۰۰ قطعه است ولی تولید فقط با ۶۰ درصد این ظرفیت انجام می شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *