×
×

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان
موتورسیکلت قاتل نوجوانان وجوانان

  • کد نوشته: 14293
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگهای استان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷هزار دستگاه از این وسیله نقلیه در پارکینگ ها توقیف شده است .
    موتورسیکلت قاتل نوجوانان وجوانان
  • تبلیغ هدفمند

     به گزارش بازار کسب کار آنلاین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گلستان در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگهای استان گفت: در حال حاضر بیش از ۱۷هزار دستگاه از این وسیله نقلیه در پارکینگ ها توقیف شده است .

     بسطامی گفت مالکان این موتورسیکلت ها میتوانند با مراجعه به پلیس +۱۰ و ارائه مدارک نسبت به رفع توقیف و آزادسازی موتورهای خود اقدام کنند و این طرح تا هفدهم دیماه با بخشودگی جریمه پارکینگ، اعمال نشدن جریمه گواهینامه ،بیمه‌نامه و پلاک و موتورسیکلت ادامه خواهد داشت و هزینه پارکینگ در گرگان و گنبد کاووس روزانه ۴۸۰۰ریال و در سایر شهرهای استان ۳۰۰۰ ریال می باشد .

    وی تاکید کرد تصادف موتورسیکلت در ردیف نخست حوادث درون شهری است که از ابتدای سالجاری تا پایان مهرماه ۲۴ موتور سوار ،۱۷ عابر پیاده ،۴ راکب دوچرخه و ۲ راننده و سرنشین خودرودر حوادث جاده‌ای استان جان خود را از دست دادند.

    موتورسیکلت قاتل نوجوانان وجوانان
    موتورسیکلت قاتل نوجوانان وجوانان

     وی افزود ۵۱ درصد جان باختگان حوادث ترافیکی درون شهری را موتورسیکلت سواران تشکیل می دهند تا جایی که این وسیله نقلیه قاتل نوجوانان و جوانان گلستانی در رانندگی تبدیل شده است.

     سرهنگ عباس مهاجر بسطامی گفت: در ۷ ماهه نخست سال گذشته ۴۴ تصادف درون شهری منجر به فوت اتفاق افتاده است که امسال با ۴۳ درصد کاهش روبرو یافته است وی شیوع کرونا و ممنوعیت تردد مسافرت ها از عوامل موثر و اصلی کاهش تصادف درون شهری دانست.

     رئیس پلیس راهور گلستان  گفت: از هفتم مهرماه خدمات در مرکز تعویض پلاک شهرستان گرگان صرفاً با اخذ نوبت به صورت اینترنتی از طرف متقاضی انجام خواهد می گیرد.

     سرهنگ بسطامی افزود: مشکلات زیادی در بخش تعویض پلاک داشتیم از جمله تجمع و صف های طولانی که با نوبت دهی اینترنتی از ۷ آبان این مشکل برطرف شده است.

    وی پیشگیری از اتلاف وقت،تسهیل در کار شهروندان، نظم بخشی ارتقاء سطح کارشناسی همکاران در تعویض پلاک را از فواید اجرای این طرح دانست.

      مهاجر گفت: پلاک گذاری برای خودروهای سنگین و خودروهای وارداتی در مرحله نخست همچنان در مرکز استان انجام می شود .

    وی در بحث پلاک گذاری تراکتورها نیز افزود: از همه کشاورزان درخواست داریم برای پلاک‌گذاری تراکتور به نزدیک ترین مرکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند و بدون هیچ هزینه ای از سوی کارشناسان بازدیدهای لازم انجام می شود.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *