×
×

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:
اینجا کشتارگاه کروناست

  • کد نوشته: 14410
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۶
  • ۰
  • سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر از فوت ۴۸۶ بیمار در شبانه روز گذشته توسط کووید۱۹ در کشور داد.
    اینجا کشتارگاه کروناست
  • تبلیغ هدفمند

    سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر از فوت ۴۸۶ بیمار در شبانه روز گذشته توسط کووید۱۹ در کشور داد.

    به گزارش بازار کسب و کار پارس دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از یکشنبه روز گذشته تا امروز ۲۶ آبان ۱۳۹۹ شناسایی نزدیک به ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی که منجر به بستری شدن سه هزار و ۱۳۳ نفر از آنها از آنها در بیمارستان شد.

    وی با اشاره به آمار بیماران کووید۱۹، گفت: متاسفانه تا کنون به۷۷۵ هزار و ۱۲۱نفر رسید. نفر در کشور به ثبت رسیده که طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر رسیده است.

    اینجا کشتارگاه کروناست
    اینجا کشتارگاه کروناست

    لاری با بیان این که خوشبختانه تا کنون از ۵۶۴ هزار و ۶۹۹نفر از ۷۷۵ هزار و ۱۲۱ نفر از آنها، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، افزود: در حال حاضر وضع ۵۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ مطلوب نبوده و در شرایط بحرانی هستند و تحت مراقبت قرار دارند.

    وی با اشاره به تست اولیه کرونا نیز گفت: تا بدین لحظهپنج میلیون و ۵۴۵ هزار و ۴۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این که استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند، گفت: استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *