×
×

تقدیر از تدابیر هوشمندانه پلیس در ماموریت های مختلف
بزرگترین سرمایه ناجااعتمادمردم است

  • کد نوشته: 14445
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، دکتر "هادی حق شناس" در حاشیه بازدید از یگان های عملیاتی فرماندهی انتظامی گلستان، گفت: نیروی انتظامی در حوادث مختلف نشان داده به بلوغ سازمانی رسیده که این مهم حاصل تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی های هدفمند بوده است.
    بزرگترین سرمایه ناجااعتمادمردم است
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، دکتر “هادی حق شناس” در حاشیه بازدید از یگان های عملیاتی فرماندهی انتظامی گلستان، گفت: نیروی انتظامی در حوادث مختلف نشان داده به بلوغ سازمانی رسیده که این مهم حاصل تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی های هدفمند بوده است.

    وی ضمن تقدیر از تدابیر هوشمندانه پلیس گلستان در ماموریت های مختلف، تصریح کرد: اقدامات به موقع و حکیمانه پلیس می تواند از بروز یک حادثه بزرگ پیشگیری کرده و موجب ارتقاء آرامش جامعه شود.

    استاندار گلستان خاطرنشان کرد: بخش بزرگی از امنیت را مدیون تلاش های مجاهدانه و خالصانه فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی هستیم که همواره با جان و دل برای دفاع از مردم در میدان حاضر هستند.

    رئیس شورای تامین استان افزود: پلیس هیچگاه بدنبال مقابله با مردم نیست و امروز شهروندان و مسئولان از عملکرد فرزندان خود در ناجا رضایت داشته و به آن افتخار می کنند.

    حق شناس با اشاره به اعتماد مردم به پلیس، گفت: بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی، اعتماد مردم است که این مهم در سایه تلاش خالصانه و کار جهادی بوجود آمده است.
    استاندار گلستان در پایان تاکید کرد: تامین نظم و امنیت، مقوله بسیار حساسی است که در این راستا آحاد جامعه و دستگاه های مختلف باید یاریگر نیروی انتظامی باشند.

    در ادامه این بازدید، سرهنگ “سعید دادگر” ضمن تقدیر از حمایت های مردم و مسئولان از اقدامات پلیس، گفت: امنیت مردم خط قرمز نیروی انتظامی بوده و در این راستا با تمام وجود تلاش می کنیم.
    فرمانده انتظامی گلستان افزود: خدمت به مردم ولایتمدار استان در لباس مقدس ناجا بزرگترین افتخار پلیس است و همواره قدردان این نعمت بزرگ الهی هستیم.

    سرهنگ دادگر تصریح کرد: در راه تامین نظم و امنیت باید هر کس به اندازه توان خود تلاش کند چرا که بدون مشارکت، همدلی و تلاش شبانه روزی، نمی توان به نقطه مطلوب رسید.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *