×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان
۱۳شهرستان گلستان قرمزاست

  • کد نوشته: 14575
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۸
  • ۰
  • رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر ضرورت رعایت بیشتر توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم گفت که وضعیت شیوع کرونا در ۱۳ شهرستان این استان قرمز شد.
    ۱۳شهرستان گلستان قرمزاست
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تاکید بر ضرورت رعایت بیشتر توصیه‌های بهداشتی از سوی مردم گفت که وضعیت شیوع کرونا در ۱۳ شهرستان این استان قرمز شد.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل اظهار داشت: در حال حاضر از مجموع ۱۴ شهرستان گلستان فقط آزادشهر در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارد.

    وی همچنین گفت در ۲۴ ساعت گذشته هفت بیمار کرونایی در گلستان به دلیل ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند تا تعداد جان باختگان این بیماری در استان به هزار و ۸۴ نفر برسد.

    به گفته دکتر فاضل هم اکنون ۴۹۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۵ نفر بدحال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مداوا قرار دارند.

    ۱۳شهرستان گلستان قرمزاست
    ۱۳شهرستان گلستان قرمزاست

    همچنین سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز شنبه گفت: با فوت ۴۸۲ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۴۲ هزار و ۴۶۱ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

    قرار است از روز شنبه یکم آذر برای مهار کرونا محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد شهر به شهر، تعطیلی مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات اعمال شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *