×
×

بهره‌برداری۱۰پروژه فرودگاهی و۱۶۰کیلومتربزرگراه

  • کد نوشته: 14717
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۹
  • ۰
  • بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی، ۶۳ کیلومتر از آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان، ۹۷ کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب و باند دوم کنارگذر کرمان به ارزش ۳۱۴۳ میلیارد تومان با حضور رییس‌جمهوری آغاز شد.
    بهره‌برداری۱۰پروژه فرودگاهی و۱۶۰کیلومتربزرگراه
  • تبلیغ هدفمند

    بهره‌برداری از ۱۰ پروژه فرودگاهی، ۶۳ کیلومتر از آزادراه کنارگذر شرقی اصفهان، ۹۷ کیلومتر از کریدور بزرگراهی نوار ساحلی جنوب و باند دوم کنارگذر کرمان به ارزش ۳۱۴۳ میلیارد تومان با حضور رییس‌جمهوری آغاز شد.

     آیین افتتاحیه ویدئوکنفرانسی پروژه های وزارت راه و شهرسازی با حضور رییس‌جمهوری در استان‌های اصفهان، سمنان، گلستان، آذربایجان شرقی، کرمان، بوشهر،هرمزگان و خراسان رضوی آغاز شد.

    با راه‌راندازی طرح‌های جدید فرودگاهی، ظرفیت پذیرش مسافر، ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در سال افزایش می‌یابد.

     طرح‌های پایانه بین‌المللی فرودگاه گرگان به مساحت هشت هزار و۷۰۰ متر مربع، توسعه اپرون و محوطه سازی به مساحت ۵۸ هزار متر مربع، ساختمان تشریفات به مساحت ۲هزار و۱۰۰ متر مربع و ساختمان سپاه به مساحت ۸۰۰ متر مربع، افتتاح می‌شود.

    طرح‌های فرودگاه اصفهان، توسعه و بهسازی پایانه بین‌المللی، محوطه‌سازی و ساخت موتورخانه با مساحت ۹هزار متر مربع و توسعه و بهسازی اپرون به مساحت ۹۳ هزار و ۲۰۰ متر مربع را شامل می‌شود که ظرفیت پارک هواپیما را ۱۰۰ درصد افزایش می‌دهد.

    بهره‌برداری۱۰پروژه فرودگاهی و۱۶۰کیلومتربزرگراه
    بهره‌برداری۱۰پروژه فرودگاهی و۱۶۰کیلومتربزرگراه

    توسعه و بهسازی پایانه با مساحت ۳۰۰۰ متر مربع و توسعه و بهسازی سطوح پروازی با مساحت ۱۷۷ هزار و ۶۰۰ متر مربع در فرودگاه شاهرود هم جزو برنامه امروز افتتاحیه خواهد بود و در فرودگاه تبریز پروژه توسعه و بهسازی «اپرون» و «تاکسی‌وی» ‌های ارتباطی با مساحت ۵۵ هزار و ۴۰۰ متر مربع افتتاح می‌شود که ظرفیت پارک هواپیما را ۱۰۰ در صد افزایش می‌دهد.

    براساس این گزارش، در فرودگاه مشهد نیز پروژه محوطه‌سازی به مساحت ۱۷۰ هزار مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری از پروژه‌های فرودگاه‌ها، ظرفیت اپرون فرودگاه‌ها به مساحت ۱۷۸ هزار و ۶۰۰ متر مربع، ظرفیت پارکینگ هواپیما به تعداد ۱۸ استند (از ۱۹ استند به ۳۷ استند)، ظرفیت پایانه فرودگاه‌ها به مساحت ۲۰ هزار و ۷۰۰ مترمربع و ظرفیت پذیرش مسافر به ۲میلیون و  ۸۰۰ هزار نفر در سال افزایش می‌یابد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *