×
×

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان
آغازطرح راهداری زمستانه درگلستان

  • کد نوشته: 14979
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • ۰
  • معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: آغاز عملیات طرح راهداری زمستانه از روز شنبه با حضور ۳۲ گروه به همراه ۱۴۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری شد.
    آغازطرح راهداری زمستانه درگلستان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: آغاز عملیات طرح راهداری زمستانه از روز شنبه با حضور ۳۲ گروه به همراه ۱۴۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری شد.

    غلامرضا بیکی اظهار داشت: راهداران گلستان از دیروزبه مدت چهار ماه با استقرار در جاده های استان در قالب طرح زمستانه به خودروهای عبوری خدمات راهداری ارایه می دهند.

    وی بیان کرد: گلستان ۲۳ راهدارخانه دارد که در حال حاضر هشت هزار تن شن و ۲ هزار تن نمک برای استفاده در محورهای ارتباطی به ویژه جاده های برف گیر در آن ذخیره شده است.

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان افزود: امسال ۲ دستگاه بولدوزر و ۲ دستگاه لودر به ناوگان راهداری استان افزوده شد.

    به گفته وی راهداری گلستان ۲۹ دستگاه ماشین آلات راهسازی دارد که میانگین عمر این ماشین ها حدود ۲۷ سال است و اغلب آن ها به بازسازی و نوسازی نیاز دارند.

    گلستان بیش از پنج هزار کیلومتر راه ارتباطی شامل بزرگراه، راه اصلی و فرعی درجه یک، دو و سه دارد که حدود هزار و ۵۲۱ کیلومتر آن کوهستانی و یا سخت گذر است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *