×
×

فرماندار ویژه گنبدکاووس
کنترل ترددخودروهادرگنبدبا۳۰دوربین ترافیکی

  • کد نوشته: 15040
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • ۰
  • فرماندار ویژه گنبدکاووس در این ارتباط گفت: با کمک 30 دوربین کنترل ترافیک با هدف اجرای کامل تردد خودروها درسطح شهر را با هدف اجرای کامل طرح محدودیت کرونایی و اعمال جریمه خودروهای متخلف مورد رصد قرار می گیرند.این کنترل در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در صورت مشاهده ورود خودروهای پلاک غیربومی مورد جریمه قرار می گیرند.
    کنترل ترددخودروهادرگنبدبا۳۰دوربین ترافیکی
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار ویژه گنبدکاووس در این ارتباط گفت: با کمک ۳۰ دوربین کنترل ترافیک با هدف اجرای کامل تردد خودروها درسطح شهر را با هدف اجرای کامل طرح محدودیت کرونایی و اعمال جریمه خودروهای متخلف مورد رصد قرار می گیرند.این کنترل در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا در صورت مشاهده ورود خودروهای پلاک غیربومی مورد جریمه قرار می گیرند.

    عبدالقدیر کریمی در ارتباط با این موضوع افزود: با همراهی مردم در عمل به مصوبات ستاد مقابله با کرونا، گنبد از وضعیت قرمز شیوع کرونا خارج و وارد شرایط نارنجی شد که امیدواریم با ادامه این همراهی، شاهد مهار کامل این بیماری باشیم.

    کریمی ادامه داد: پلیس راهور بدون چشم پوشی و متناسب با دستورالعمل‌ ابلاغی همه خودروهای غیربومی را با هدف قطع زنجیره شیوع کرونا در بدو ورود به گنبدکاووس جریمه خواهد کرد.

    کنترل ترددخودروهادرگنبدبا۳۰دوربین ترافیکی
    کنترل ترددخودروهادرگنبدبا۳۰دوربین ترافیکی

    طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، جریمه ورود و خروج خودروها در شهرهای با وضعیت قرمز ۱۰ میلیون ریال و وضعیت نارنجی پنج میلیون ریال است.

    براساس آخرین آماراعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان، گرگان، آق قلا، بندرترکمن و کلاله در وضعیت قرمز، رامیان در وضعیت زرد و بقیه ۹ شهرستان استان در وضعیت نارنجی شیوع کرونا قرار دارند.

    از دیروز شنبه یکم آذر برای مهار کرونا محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد، تعطیلی مشاغل غیر ضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات در کشور اعمال شد.

    به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان: در حال حاضر ۵۰۴ مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۷ نفر در آی‌سی‌یو تحت درمان قرار دارند.

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *