×
×

رییس اداره پست شیروان
افزایش۲برابری مرسولات پستی شیروان درسایه کرونا

  • کد نوشته: 18753
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۰
  • ۰
  • یکی در جهت حفظ جان شهروندان و دیگری در جهت حفظ معیشت و اشتغال جامعه که هر دو مثال زدنی است قدم به میدان مبارزه علیه این ویروس بیولوژیکی تا دندان مسلح برداشته اند و نباید از خودگذشتگی که یک نامه رسان از خود نشان می دهد تا در جهت حفظ و پایداری اشتغال و بازار سرمایه باشد که خدای نکرده کاسبی شغل خود را از دست ندهد قدم بر می دارند.
    افزایش۲برابری مرسولات پستی شیروان درسایه کرونا
  • تبلیغ هدفمند

     رییس اداره پست شیروان در خصوص جزئیات این خبر گفت: در ۹ ماه نخست امسال به علت شیوع ویروس کرونا مرسولات وارده بسته پستی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۲ برابر افزایش داشته است.

    افزایش۲برابری مرسولات پستی شیروان درسایه کرونا

    افزایش۲برابری مرسولات پستی شیروان درسایه کرونا
    افزایش۲برابری مرسولات پستی شیروان درسایه کرونا
    به گزارش بازار کسب کار آنلاین محمد خالقی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این بازه زمانی مرسولات وارده بسته پستی، ۳۹هزار و ۷۷۱ فقره بوده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، ۱۷ هزار و ۸۸۶ فقره ثبت شده است.

    وی گفت: همچنین در ۹ ماه امسال، ترافیک مرسولات بسته ای نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۰ درصد رشد داشته است.

    خالقی کل مرسولات بسته ای صادره در این شهرستان را در این مدت، ۵۷ هزار و ۷۱۲ فقره  دانست و گفت: این میزان در مدت مشابه پارسال ۵۰ هزار و ۳۱ فقره ثبت شده است.

    رییس اداره پست شیروان گفت: مجموع کل مرسولات این شهرستان در سال جاری ۱۲۴ هزار و ۳۶۴ فقره و در مدت مشابه سال قبل، ۹۷ هزار و ۹۱۸ فقره بوده که ۳۰ درصد افزایش داشته است.

    اینک این شهرستان ۲۰ دفتر  فناوری اطلاعات و ارتباطات (آی سی تی) و  هشت دفتر پیشخوان دارد که از این تعداد پنج دفتر با اداره پست قرارداد بسته اند.

    شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان به عنوان دومین منطقه پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

    نکته قابل تامل بازار کسب کار آنلاین

    اینکه در این شرایط سخت که کرونا موجب شده تا بسیاری از کسب و کارها به حال رکود وگاهاً تعطیلی روی آورند مجموعه همچون شرکت پست با در کنار مردم و کسبه قرار گرفتند را می توان یکی از کارهای بزرگی که این مجموعه در جهت همراهی و در کنار کسبه و اقتصاد بازار دانست.

    حال می طلبد که مسئولین نیز در این جهت قدمهای حمایتی خود را بلندتر بردارند تا در جهت تامین امنیت و ایجاداشتغال و معیشت شهروندان و افرادی که در جامعه متعهد به آن هستند حرکت کنند.

    مردم انتظار دارند که اگر شرایط سخت است برای همه یکسان باشد نه اینکه برای عده ای فرقی نداشته باشد که هیچ برای دیگری نداند که برای رفتن به خانه چگونه رود که شرمنده خانواده خود نشود.

    حال در این روزهای سرد زمستانی لازم است دست یاری که نه به وطیفه ای که برای انجام آن قبول مسئولیت کرده اید و بدون هر گونه دموکراسی های پیچ در پیچ اداری که همه می دانیم این قوانین صرفا برای سیاه کردن کاغذها نوشته شده است نه چیز دیگری قدم برداریم.

    گفته می شود که پرسنل پست در این شرایط سخت که با محدودیت حاضر شدن در محل کار صرفا با ۳۵ الی ۵۰ درصد بوده با تمام ظرفیت خود همانند سربازان سلامت اقدام به مبارزه کردند.

    یکی در جهت حفظ جان شهروندان و دیگری در جهت حفظ معیشت و اشتغال جامعه که هر دو مثال زدنی است قدم به میدان مبارزه علیه این ویروس بیولوژیکی تا دندان مسلح برداشته اند و نباید از خودگذشتگی که یک نامه رسان از خود نشان می دهد تا در جهت حفظ و پایداری اشتغال و بازار سرمایه باشد که خدای نکرده کاسبی شغل خود را از دست ندهد قدم بر می دارند.

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *