×
×

نماینده مردم شریف شهرستانهای رامیان، آزادشهر و بخش فندرسک در خانه ملت
خدمت پست، کمترازخدمت دیگرجهادگران نیست

  • کد نوشته: 19314
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۴
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط شرکت پست استان گلستان نماینده مردم آزادشهر و رامیان و رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از خدمات پست استان گلستان در دوران شیوع کرونا تقدیر و تشکر کرد.
    خدمت پست، کمترازخدمت دیگرجهادگران نیست
  • تبلیغ هدفمند

    غلامعلی کوهساری گفت: خدمات مجموعه پست استان گلستان از دید مردم و مسولین ناشناخته مانده و واقعا جای تقدیر و تشکر دارد.

    خدمت پست، کمترازخدمت دیگرجهادگران نیست

    خدمت پست، کمترازخدمت دیگرجهادگران نیست
    خدمت پست، کمترازخدمت دیگرجهادگران نیست

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط شرکت پست استان گلستان نماینده مردم آزادشهر و رامیان و رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی از خدمات پست استان گلستان در دوران شیوع کرونا تقدیر و تشکر کرد.

    غلامعلی کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان و رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان با حضور در محل اداره کل پست استان گلستان؛ ضمن بازدید از قسمت های مختلف اداره کل پست گلستان و تجزیه و مبادلات از زحمات و تلاش‎‌های کارکنان شبکه پستی تقدیر کردند.

    وی در گفتگو با کارکنان و نامه رسانان استان گفت: وظیفه نمایندگان مجلس حمایت از تمامی اقشار جامعه از جمله کارکنان پست می باشد.

    غلامعلی کوهساری بیان داشت:؛ برای مردم تلاشهای شما کارکنان پست پوشیده می باشد و تلاش شما وصف ناپذیر است و به شخصه بعنوان نماینده مجلس شورای اسلامی درخصوص مشکلات نامه رسانان علی الخصوص سختی کار به جد پیگیر خواهم شد زیرا این گروه از کارکنان به منظور تامین سلامت مردم، در شرایط سخت کرونایی در حال خدمت‌رسانی می باشند.

    وی ضمن مهم بودن نقش سرمایه انسانی پست در همراهی با اقدامات مسئولان در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت، حامی کارکنان شبکه پستی می باشند و تلاش می‎کنند مطالبات و خواسته‌های آنها را پیگیری کنند.

    در ادامه مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان گفت؛ با توجه به تاثیر کسب و کارهای اینترنتی در توسعه، اقتصاد و اشتغال استان، می طلبد که همگان تمرکز ویژه ای در این امر داشته و به فرهنگ سازی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی در استان کمک نمایند.

    جلالی با اشاره به پیاده سازی پروژه GNAF و اهمیت آن در سالم سازی اقتصاد و ارتقاء کیفیت خدمات پست و رضایت مشتریان بیاناتی را اظهار داشت و خواستار حمایت نمایندگان مجلس جهت پیاده سازی این پروژه مهم اقتصاد مقاومتی شدند.

    خدمت پست، کمترازخدمت دیگرجهادگران نیست
    خدمت پست، کمترازخدمت دیگرجهادگران نیست

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *