×
×

فرمانده نیروی قدس سپاه
همواره جلودارمقاومت مکتب شیعه قراردارد

  • کد نوشته: 19622
  • ۱۳۹۹-۱۰-۱۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی روز چهارشنبه در گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان افزود: امام خامنه ای بزرگوار امروز در یک تعریف در رابطه با سپهبد شهید سلیمانی می فرمایند، او اسم و رمز مقاومت در بین ملت های مسلمان شد.
    همواره جلودارمقاومت مکتب شیعه قراردارد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه مکتب شیعه همواره جلودار مقاومت بوده است گفت: رزمندگان در جبهه آموختند در بهترین حالات روحی، بهترین زمان ها و در شفاف ترین حالات فکری رو به خدواند کنند و از خدا بخواهند در طریق مقاومت باشند.

    همواره جلودارمقاومت مکتب شیعه قراردارد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی روز چهارشنبه در گردهمایی یاران حاج قاسم در مصلای امام علی (ع) شهر کرمان افزود: امام خامنه ای بزرگوار امروز در یک تعریف در رابطه با سپهبد شهید سلیمانی می فرمایند، او اسم و رمز مقاومت در بین ملت های مسلمان شد.

    فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: شهید سلیمانی حرف جدیدی در مقاومت نزد، یعنی این علمدار میدان و پرچم مقاومت را از میان آیات قرآن بلند کرد و مسلمین را به ارزش های خود دعوت کرد.

    وی گفت: شهید سلیمانی در این مکتب به دوستان و همراهان خود یادآوری می کرد که مقاومت ریشه عمیق در مبانی دینی دارد و امروز عرصه مقاومت شرایط خود را دارد.

    فرمانده نیروی سپاه قدس اظهار داشت: اسلام و مکتب شیعه همیشه جلودار مقاومت بوده و علمای اسلامی و امام امروز و در راس آنها رهبری به عنوان جامعه مسلمین جلودار بودند.

    وی تاکید کرد: رفتار سپهبد شهید سلیمانی مبتنی بر مکتب دین بود و او تمام ارزش ها را با محور ولایت هم محور می کرد.

    وی گفت: بزرگی شهید سلیمانی در این بود کاری نمی کرد که در طریق ولایت نباید و ایشان در مدار ولایت عمل می کرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *