جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف 89 دستگاه خودرو شوتی فعال در زمینه قاچاق در 48 ساعت گذشته در استان خبرداد.
×
×

توقیف ۸۹ خودروی شوتی در هرمزگان

  • کد نوشته: 21003
  • ۱۳۹۹-۱۰-۲۹
  • ۰
  • جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف 89 دستگاه خودرو شوتی فعال در زمینه قاچاق در 48 ساعت گذشته در استان خبرداد.
    توقیف ۸۹ خودروی شوتی در هرمزگان
  • تبلیغ هدفمند

    جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۸۹ دستگاه خودرو شوتی فعال در زمینه قاچاق در ۴۸ ساعت گذشته در استان خبرداد.

    توقیف 89 خودروی شوتی در هرمزگان
    توقیف ۸۹ خودروی شوتی در هرمزگان

    ، سرهنگ مهرداد مشوق گفت: با توجه به اینکه قاچاقچیان با استفاده از خودروهای تند رو تحت عنوان شوتی اقدام به قاچاق کالا ، مواد مخدر و سوخت می کنند ، پلیس موضوع برخورد با این گونه خودروها را با جدیت در دستور کار قرار داد.

    وی افزود : مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاری مأموران انتظامی لنگه با تلاش همه جانبه و اجرای طرح های کنترلی و برخورد با خودروهای شوتی و گشت زنی در محورهای اصلی و فرعی در روستاهای تابعه لنگه و بندرعباس در ۴۸ ساعت گذشته ضمن رصد فعالیت قاچاقچیان تعداد ۸۹ دستگاه خودرو شوتی به همراه مخازن و مشک های آغشته به گازوییل که در امر قاچاق سوخت فعالیت داشتند، شناسایی و توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

    جانشین فرمانده انتظامی استان با تاکید بر استمرار اجرای طرح های کنترلی و عملیاتی، اظهار داشت: در این رابطه ۸۹ متهم دستگیر و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *