مدیرکل ثبت و احوال استان قزوین گفت: ۷۹۴ هزار و ۹۲۸ کارت ملی هوشمند در استان صادر شده که از این تعداد ۷۸۱ هزار و ۷۵۰ فقره به مردم تحویل داده شده است.
×
×

صدور۷۹۴ هزار و ۹۲۸ کارت ملی هوشمند در قزوین

  • کد نوشته: 21181
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۱
  • ۰
  • مدیرکل ثبت و احوال استان قزوین گفت: ۷۹۴ هزار و ۹۲۸ کارت ملی هوشمند در استان صادر شده که از این تعداد ۷۸۱ هزار و ۷۵۰ فقره به مردم تحویل داده شده است.
    صدور۷۹۴ هزار و ۹۲۸ کارت ملی هوشمند در قزوین
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل ثبت و احوال استان قزوین گفت: ۷۹۴ هزار و ۹۲۸ کارت ملی هوشمند در استان صادر شده که از این تعداد ۷۸۱ هزار و ۷۵۰ فقره به مردم تحویل داده شده است.

    حسن وفایی افزود: هم اکنون ۱۳ هزار و ۱۷۸ کارت هوشمند ملی شهروندان قزوینی صادر شده و در دفاتر پیشخوان آماده تحویل است.

    صدور۷۹۴ هزار و ۹۲۸ کارت ملی هوشمند در قزوین

    مدیرکل ثبت و احوال استان قزوین گفت: افرادی که پیامک صدور کارت هوشمند ملی برای آنها ارسال شده است باید به دفاتر پیشخوان خدمات دولت طرف قرارداد با ثبت احوال استان مراجعه کنند تا بعد از احراز هویت اثر انگشت و دریافت امضای الکترونیکی، کارت خود را دریافت نمایند.
    وی با بیان اینکه یک میلیون و ۱۶ هزار و ۲۱ نفر در استان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند، اظهار داشت:تاکنون ۹۴.۳ دهم درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال استان، درخواست دریافت کارت هوشمند ملی خود را ثبت کرده اند.
    این مسوول اضافه کرد: در ۹ ماهه امسال به طور میانگین چهار هزار و ۳۳۱ کارت هوشند ملی در استان صادر شده است در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته تنها یک هزار و ۱۹۰ کارت صادر شده بود.
    وی خاطر نشان کرد:افرادی که برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت‌نام کرده اند اما هنوز کارت خود را دریافت نکرده‌اند می‌توانند با ارایه رسید ثبت‌نام کارت،  خدمات مورد نیاز را از دستگاه‌های مختلف دریافت کنند.
    مدیرکل ثبت احوال استان قزوین با بیان اینکه کمتر از ۶ درصد مردم استان قزوین برای دریافت کارت هوشمند خود اقدام نکرده‌اند، افزود: این شهروندان می‌توانند برای دریافت کارت ملی خود به ادارات ثبت احوال،  پست و دفاتر پیشخوان مراجعه کرده و ثبت نام لازم را انجام دهند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *