×
×

رونمایی ازعینک واقعیت افزوده مناسب دورکاری

  • کد نوشته: 21268
  • ۱۳۹۹-۱۱-۰۲
  • ۰
  • عینک‌های هوشمند جدید، بهره‌وری را برای کارمندان حرفه‌ای و صنعتی در تجارت کوچک یا جهانی و همه جا در طی برنامه الکترونیک مصرف‌کننده (ces) تقویت می‌کند. یکی از پیشرفته‌ترین عینک های هوشمند سازمانی که قرار است به بازار بیاید، عینک سبک وزن هوشمند لنوو مدل A3 می باشد که بخشی از یک راه‌حل دیجیتالی جامع است که تحولی هوشمندانه در کسب‌وکار را ارائه می‌دهد و فن‌آوری هوشمندانه‌تری برای افراد بیشتری می‌آورد.
    رونمایی ازعینک واقعیت افزوده مناسب دورکاری
  • تبلیغ هدفمند

    لنوو از یک عینک واقعیت افزوده جدید رونمایی کرد که برای دورکاری مناسب است.

    رونمایی ازعینک واقعیت افزوده مناسب دورکاری

    عینک‌های هوشمند جدید، بهره‌وری را برای کارمندان حرفه‌ای و صنعتی در تجارت کوچک یا جهانی و همه جا در طی برنامه الکترونیک مصرف‌کننده (ces) تقویت می‌کند. یکی از پیشرفته‌ترین عینک های هوشمند سازمانی که قرار است به بازار بیاید، عینک سبک وزن هوشمند لنوو مدل A3 می باشد که بخشی از یک راه‌حل دیجیتالی جامع است که تحولی هوشمندانه در کسب‌وکار را ارائه می‌دهد و فن‌آوری هوشمندانه‌تری برای افراد بیشتری می‌آورد.

    با افزایش روز افزون نیروی کار و مدل‌های کاری هیبرید، واقعیت یک کسب‌وکار جدید، کوچک و بزرگ در سراسر دنیا به دنبال استفاده از فن‌آوری‌های جدید باعث همکاری هوشمندانه، افزایش کارایی و کم مشتری خواهد شد. از نمایشگرهای مجازی سفارشی و تصویرسازی سه‌بعدی با واقعیت افزوده(ar) برای کمک به گردش کار و آموزش همه‌جانبه استفاده می‌شود.

    لنوو از عینک واقعیت افزوده جدیدی رونمایی کرده است که مناسب کارمندان دورکار است و ۵ دسکتاپ مجازی را برای کاربر نشان می دهد. گجت مذکور تینک ریلی (ThinkReality A3) نام دارد و یک عینک هوشمند است که با استفاده از واقعیت افزوده ۵ دسکتاپ مجازی را جلوی چشمان کاربر نشان می‌دهد.

    این تنظیمات چند مانیتوری بسیار جالب است. در عصری که بسیاری از کارمندان به دنبال ایجاد فضای کاری مناسب در خانه هستند، چنین عینک هوشمندی کارآمد به نظر می‌رسد.

    جان پرشک نایب رئیس بخش استراتژی و کسب و کار نوظهور لنوو در این باره می‌گوید : A3 نسل جدید راه‌حل‌های سبک، قدرتمند و کارآمد واقعیت افزوده است. این گجت در فضاهای مجازی به کار می‌رود و همچنین قابلیت پشتیبانی از راه دور را دارد تا توانمندی‌های کاربر را برای انجام فعالیت‌های مختلف ارتقا دهد.

    «تینک ریلیA3» با پلتفرم اسنپ دراگون XR1 متعلق به شرکت کوالکام ساخته می‌شود که کیفیت عملکرد بالای مورد نیاز برای پشتیبانی از نمایشگرهای استریواسکوپیک ۱۰۸۰ پیکسل را فراهم می‌کند.

    دستگاه‌های AR3 شامل عینک هوشمند و هدست است. حسگر با مشخصات بسیار برجسته، حافظه قابل افزایش، نورشناسی و یک باتری متحرک برای استفاده گسترده از صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.

    یک هدست به طور خاص برای شرکت لنوو طراحی شده‌است و آماده تولید جهانی است. همچنین جهت آموزش مهارت، ایده‌آل است. در کاربردهای پیشرفته, واقعیت ترکیبی با کارایی بالا و واقعیت مجازی، یک پرتفوی از ایستگاه‌های کاری دارای مجوز برای کار با تعداد زیادی هدست‌ (vr) می‌باشد.

    موارد استفاده vr در این شرکت به سرعت از آموزش و شبیه‌سازی به تجربیات همه‌جانبه برای فروش و بازاریابی و همچنین کاربردهای دیگر گسترش می‌یابد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *