×
×

رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
یک مرگ یک هموطن دیگرتوسط کرونا درخراسان شمالی رقم خورد

  • کد نوشته: 23657
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۳
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز چهارشنبه، دکتر سیداحمد هاشمی گفت: بر اساس اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر ۲۲ بهمن ماه، با بستری شدن ۲۵ بیمار جدید، شمار بیماران بستری شده کووید ۱۹ در بیمارستان های استان به ۱۲۵ نفر رسیده است.
    یک مرگ یک هموطن دیگرتوسط کرونا درخراسان شمالی رقم خورد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: در شبانه‌روز گذشته یک تن دیگر از شهروندان استان بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان باخت.

    یک مرگ یک هموطن دیگرتوسط کرونا درخراسان شمالی رقم خورد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری این دانشگاه در روز چهارشنبه، دکتر سیداحمد هاشمی گفت: بر اساس اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده، تا ظهر ۲۲ بهمن ماه، با بستری شدن ۲۵ بیمار جدید، شمار بیماران بستری شده کووید ۱۹ در بیمارستان های استان به ۱۲۵ نفر رسیده است.

    در شبانه روز منتهی به ظهر سه شنبه ۳ بیمار مبتلا به کرونا در خراسان شمالی جان باخته و ۲۳ مبتلای جدید شناسایی شده بودند.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در عین حال از عادی شدن نگاه مردم به این بیماری ابراز نگرانی و تاکید کرد: وضعیت استان ما به لحاظ شیوع کرونا شکننده است و هم اکنون روند افزایشی این بیماری را در استان شاهدیم.

    دکتر هاشمی افزود: بحران کرونا تمام نشده است و نباید مردم عادی انگاری کنند و همین عادی انگاری موجب شده است شمار بستری های روزانه کرونایی در استان رو به افزایش بگذارد.  

    وی با اشاره به افزایش شمار مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در استان، گفت: این امر نشان دهنده کاهش حساسیت مردم در زدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی تاکید کرد: درخواست ما از شهروندان همچنان استفاده از ماسک، محدود کردن حضور و شرکت خود در تجمعات و دورهمی های خانوادگی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

    اکنون به جز شهرستان اسفراین که رنگ نارنجی شیوع کرونایی دارد، شهرستان های فاروج، گرمه و جاجرم وضعیت آبی دارند و مابقی شهرستان های خراسان شمالی زرد هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *