×
×

مدیرکل بهزیستی گلستان
تحویل ۱۱۴واحدمسکونی به مددجویان‌بهزیستی

  • کد نوشته: 23777
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۴
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ در نهمین روز از فجر اقتدار 114 واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولین سازمان بهزیستی بصورت ویدیوکنفرانس با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تحویل جامعه هدف شد.
    تحویل ۱۱۴واحدمسکونی به مددجویان‌بهزیستی
  • تبلیغ هدفمند

     امروز همزمان با سراسر کشور ۱۱۴ واحد مسکن مددجویی گلستان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور بصورت ویدیوکنفرانس افتتاح شد.

    تحویل ۱۱۴واحدمسکونی به مددجویان‌بهزیستی

    به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ در نهمین روز از فجر اقتدار ۱۱۴ واحد مسکونی ویژه مددجویان و معلولین سازمان بهزیستی بصورت ویدیوکنفرانس با حضور دکتر قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور تحویل جامعه هدف شد.

    در گلستان این مراسم در شهرستان ترکمن و با حضور مدیرکل بهزیستی استان، امام جمعه، فرماندارو مسئولین شهرستانی برگزار گردید.

    دکتر سید مهدی حسینی در حاشیه این مراسم گفت: ما و تمام کارکنان بهزیستی با هدف خدمت به بهترین مخلوقات خدا گام برداشته و خدارا شاکریم که به ما این نعمت ارزشمند خودرا عطا کرده است.

    وی افزود: امروز با کمک تمام مدیران و همکاران شاهد واگذاری ۱۱۴ واحد مسکونی به جامعه‌ای هستیم که با خدمت به آنان رضایت پروردگار را کسب می‌کنیم.

    دکتر حسینی ادامه داد: این پروژه با همکاری بنیادمسکن انقلاب اسلامی و در راستای تامین مسکن جامعه تحت پوشش بهزیستی صورت گرفته که اعتبار آن ۱۲۷میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال بوده است.

    مدیرکل بهزیستی گلستان اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۳۸۵ واحد مسکونی تحویل جامعه هدف بهزیستی گلستان شده است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *