×
×

معاون حقوقی و امور مجلس استان‌های وزارت ورزش و جوانان
سرانه فضای‌ورزشی درگلستان به۸۰سانتی‌متر می‌رسد

  • کد نوشته: 23796
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۴
  • ۰
  • جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در مراسم افتتاح یک پروژه ورزشی شهرستان آق قلا اظهار داشت: با وجود تکمیل و بهره‌برداری از ۲ هزار طرح کوچک و بزرگ ورزشی در دولت یازدهم و دوازدهم، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه‌کاره ورزشی دیگر در کشور وجود دارد.
    سرانه فضای‌ورزشی درگلستان به۸۰سانتی‌متر می‌رسد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حقوقی و امور مجلس استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: سهم گلستان از پروژه های دهه فجر امسال ۱۳ پروژه عمرانی و ۱۰ پروژه روستایی با مجموع ۳۵۰ میلیارد ریال بود.

    سرانه فضای‌ورزشی درگلستان به۸۰سانتی‌متر می‌رسد

    جمشید تقی زاده روز پنجشنبه در مراسم افتتاح یک پروژه ورزشی شهرستان آق قلا اظهار داشت: با وجود تکمیل و بهره‌برداری از ۲ هزار طرح کوچک و بزرگ ورزشی در دولت یازدهم و دوازدهم، حدود ۲ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه‌کاره ورزشی دیگر در کشور وجود دارد.

    وی به طرح های بهره‌برداری شده ورزش کشور در دهه فجر اشاره کرد و گفت: در این ایام ۲۲۴ پروژه ورزشی افتتاح شد و با بهره‌برداری از آن‌ها ۵۰۲ هزار متر مربع به مساحت اماکن ورزشی کشور افزوده گردید.

    معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: 

     افتتاح فضاهای ورزشی در راستای رساندن سرانه ورزش کشور به ازای هر نفر یک متر مربع تا پایان دولت تدبیر و امید است و با افتتاح پروژه‌های ورزشی گلستان سرانه فضای ورزشی در این استان به ۸۰ سانتی‌متر خواهد رسید.

    لازم به ذکر است چمن مصنوعی استادیوم ورزشی شهدای آق‌قلا را با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال ، سر در ورودی مجموعه سوارکاری این شهرستان و جایگاه ویژه تماشاگران این مجموعه سوارکاری را که با ۱۰ میلیارد ریال هزینه توسط بخش خصوصی ساخته شد، توسط معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *