×
×

معاون استاندار سمنان
اختصاص سامانه‌پیامکی برای سهام‌داران‌عدالت

  • کد نوشته: 24383
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۹
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب وکار آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر ، علیرضا شریفی نژاد ظهر سه شنبه در نشست مدیریت بازار سرمایه با حضور نمایندگان سهام داران عدالت استان سمنان به میزبانی استانداری، با اشاره به تأسیس شرکت سرمایه گذاری استان با حضور سهام داران عدالت، بیان کرد: انتخابات مجمع سهام داران عدالت سمنان ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.
    اختصاص سامانه‌پیامکی برای سهام‌داران‌عدالت
  • تبلیغ هدفمند

    معاون استاندار سمنان با بیان اینکه انتخابات سهام داران عدالت در سمنان ۲۰ اسفند ۹۹ برگزار می‌شود، گفت: سهام دارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب و کد سجام دارند در این رویداد شرکت کنند.

    اختصاص سامانه‌پیامکی برای سهام‌داران‌عدالت
    اختصاص سامانه‌پیامکی برای سهام‌داران‌عدالت
    اختصاص سامانه‌پیامکی برای سهام‌داران‌عدالت

    به گزارش بازار کسب وکار آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر ، علیرضا شریفی نژاد ظهر سه شنبه در نشست مدیریت بازار سرمایه با حضور نمایندگان سهام داران عدالت استان سمنان به میزبانی استانداری، با اشاره به تأسیس شرکت سرمایه گذاری استان با حضور سهام داران عدالت، بیان کرد: انتخابات مجمع سهام داران عدالت سمنان ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

    وی با بیان اینکه این رویداد همزمان با دیگر نقاط کشور برگزار خواهد شد و در آن سهام داران عدالت که روش غیرمستقیم را برگزیده‌اند مشارکت خواهند داشت، افزود: شرکت سرمایه گذاری استانی، رسالت مدیریت سهام عدالت داوطلبان در سطح استان را بر عهده خواهد داشت.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه نگاه ما به بازار سرمایه نباید مقطعی باشد، ابراز داشت: در اقتصاد پیشرو نظر به این است که ما هر چه بیشتر به سمت هم افزایی سرمایه‌ها پیش برویم هم بهره‌وری بیشتر می‌شود و هم قابلیت سرمایه گذاری و سودآوری افزون می‌گردد.

    شریفی نژاد گفت: برای سجامی شدن سهام داران در سطح استان سمنان تلاش‌های بسیاری شد اما ۵۲ درصد سهام داران این ثبت نام را انجام داده‌اند که امیدواریم تا مرحله ۱۰۰ درصد به صورت پیوسته، عملیات اطلاع رسانی به همگرایی مسئولان ذی‌ربط صورت گرفته و پشتیبانی شود.

    وی با بیان اینکه کد سجام الزام‌آور است و اگر سهام داری می‌خواهد در انتخابات شرکت کرده، سود دریافت کند و یا کارت اعتباری بگیرد می‌بایست آن را داشته باشد، افزود: یکی از مسائل دیگری که باید در سطح استان به آن توجه داشت ضرورت رفع مشکلات شرکت تعاونی سرمایه گذاری سهام داران عدالت است که با رویکرد مثبتی که بین مسئولان اقتصادی و اجرایی استان و دست‌اندرکاران دیده می‌شود، بسیار امیدواریم که این موضوع به خوبی حل شود تا بتوانیم شاهد پشتیبانی خوب از شرکت سرمایه گذاری باشیم.

    معاون اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: همراهی مدیران استانی یکی دیگر از مسائلی است که می‌بایست به آن توجه داشت و یکی از مطالبات ما نیز این است که یک طرح زمان‌بندی شده به صورت پروژه‌ای برای سهام عدالت طراحی و در اختیار نمایندگان سهام داران در سطح استان قرار گیرد تا همه چیز به شکلی شفاف برگزار شود.

    شریفی نژاد درباره ضرورت ارتباط در راستای رفع مشکلات شرکت سرمایه گذاری، افزود: اختصاص یک سامانه پیامکی برای سهام داران و اعضای شرکت سرمایه گذاری سهام داران استان سمنان و به خصوص نمایندگان این سهام داران و ارائه بازخوردها و مسائل مرتبط با این شرکت و اقدامات آن، می‌تواند یکی از اقدامات مثبت در خصوص کاهش زمان رسیدگی و رفع مشکلات باشد.

    وی افزود: موضوعی که باید در خصوص انتخابات هیئت مدیره و مجمع شرکت سرمایه گذاری رعایت شود، ارائه رزومه نامزدهای حضور در مجمع، اقداماتی که انجام داده‌اند و برنامه‌هایشان برای مردم و سهام داران است تا انتخاب خوبی در سطح استان صورت گیرد و شاهد باشیم که یک شرکت سرمایه گذاری سهام داران عدالت قوی در استان شکل گرفته است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *