×
×

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان
افتتاح نخستین موسسه مد و لباس سیستان و بلوچستان

  • کد نوشته: 4636
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۱
  • ۰
  • نخستین موسسه مد و لباس سیستان و بلوچستان با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسوولان استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه در زاهدان افتتاح شد.
    افتتاح نخستین موسسه مد و لباس سیستان و بلوچستان
  • تبلیغ هدفمند

    نخستین موسسه مد و لباس سیستان و بلوچستان با حضور اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماری از مسوولان استان سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه در زاهدان افتتاح شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این باره گفت: نخستین موسسه مد و لباس پوشاک سنتی استان با عنوان «دوچ پریوار» با هدف ارتقای سطح دوخت و دوزهای سنتی و تلفیق هنر سنتی و مدرن در زاهدان تاسیس شد.

    حسین مسگرانی گفت: این موسسه مد و لباس دارای بخش فروش آثار تولیدی و بخش طراحی و آموزش نیز است.

    افتتاح نخستین موسسه مد و لباس سیستان و بلوچستان
    افتتاح نخستین موسسه مد و لباس سیستان و بلوچستان

    وی بیان کرد: با راه‌اندازی این موسسه هنرمندان و علاقمندان می‌توانند علاوه‌بر مراجعه و گرفتن مشاوره از انواع دوخت و طراحی لباس‌های جدید نیز بهره‌مند شوند.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با تاسیس این گونه موسسات می‌توان در راستای حفظ و احیای هنر سوزن دوزی گام‌های موثری برداشت.

    هیات شورای عالی انقلاب فرهنگی شامگاه سهشنبه به منظور سفر سه روزه وارد فرودگاه بین‌المللی زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان شدند.

    دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور سازمان‌های فرهنگی و اجتماعی، نشست با مدیرکل، معاونان و سازمان‌های وابسته به فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، نشست با مدیرکل و معاونین اداره‌کل تبلیغات اسلامی، بازدید از موزه جنوب شرق و پارک علم و فناوری و دیدار با هنرمندان صنایع دستی از جمله برنامه‌های اعضای این شورا در نخستین روز سفر به زاهدان است.

    همچنین این هیات روز پنجشنبه به منظور شرکت در نشست شورای فرهنگ عمومی، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و بازدید از یک مجموعه موفق به زابل سفر خواهند کرد و پس از بازگشت بازدید از حاشیه شهر زاهدان، دیدار با روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهش و نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه استان از دیگر برنامه‌های این هیات در دومین روز سفر به زاهدان است.

    دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان از دیگر برنامه‌های هیات شورای عالی انقلاب فرهنگی در سومین روز سفر به زاهدان است.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *