×
×

در راستای حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان
اعلام نرخ مصوب فروش انواع کنسانتره دامی در گلستان

  • کد نوشته: 5027
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۷
  • ۰
  • با اعلام نرخ جدید سبوس و کنجاله کلزا در کشور، قیمت حداکثری فروش انواع کنسانتره برای مصرف کنندگان در استان گلستان تغییر یافت.
    اعلام نرخ مصوب فروش انواع کنسانتره دامی در گلستان
  • تبلیغ هدفمند


    با اعلام نرخ جدید سبوس و کنجاله کلزا در کشور، قیمت حداکثری فروش انواع کنسانتره برای مصرف کنندگان در استان گلستان تغییر یافت.

    به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان ضمن اعلام این خبر پیرامون چگونگی افزایش نرخ مصوب این محصولات در بازار گفت، با توجه به اهداف نظارتی هدفمند بر قیمت و توزیع این محصولات و همچنین در راستای اجرای مفاد کارگروه تنظیم بازار، با توجه به افزایش هزینه های مرتبط بر تولید انواع کنسانتره با بررسی اسناد و مدارک موجود و کارشناسیهای بعمل آمده نرخهای جدیدی برای این محصولات بدون احتساب کرایه حمل اعلام گردید.

    علی اصغر اصغری حداکثر قیمت فروش هر کیلوگرم کنسانتره شیری دولتی را ۱۹۷۰۰ ریال، هر کیلوگرم کنسانتره متوسط دولتی را ۱۹۹۰۰ ریال، هر کیلوگرم کنسانتره پر شیر دولتی ۲۲۴۵۰ ریال و هر کیلوگرم کنسانتره سوپر تولید دولتی را ۲۴۵۵۰ ریال در سال جاری اعلام نمود.

    این مقام مسئول افزود، این افزایش قیمت پیرامون تغییرات قیمت سبوس و کنجاله کلزا در سراسر کشور صورت گرفته و از تاریخ ۱۵/۴/۱۳۹۹ در استان گلستان قابل اجرا میباشد. ( قیمتهای اعلامی برای عرضه درب کارخانه بوده و هزینه حمل بار بصورت جداگانه محاسبه میگردد) همچنین عرضه کنندگان این محصولات مکلف به رعایت قوانین و مقررات مصوب نظام صنفی از جمله ارائه فاکتور فروش دوبرگی به مشتری و نصب نرخنامه در محل مناسب و در معرض دید مشتری میباشند.

    اعلام نرخ مصوب فروش انواع کنسانتره دامی در گلستان

    وی در خاتمه افزود، تمامی قیمتهای مصوب این محصولات حداکثری بوده و عرضه ی با قیمت پایین تر به مصرف کنندگان امری شایسته و مورد تقدیر است.

    ضمناً از دامداران مسئولین تشکل های مرتبط در این حوزه در خواست در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف احتمالی موارد را سریعاً به سامانه ی گویای ۱۲۴ ستاد خبری گزارش نموده تا در کمترین زمان به آن رسیدگی شود.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *