×
×

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی
آغازعرضه مرغ با قیمت مصوب در بازار

  • کد نوشته: 5184
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۱
  • ۰
  • عرضه گوشت مرغ کشتار روز از روز شنبه به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار ریال در بازار خراسان شمالی آغاز ‌شد
    آغازعرضه مرغ با قیمت مصوب در بازار
  • تبلیغ هدفمند

    عرضه گوشت مرغ کشتار روز از روز شنبه به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار ریال در بازار خراسان شمالی آغاز ‌شد.

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی روز شنبه در ارتباط با این موضوع گفت: بر اساس مصوبه تنظیم بازار استان، هر کیلوگرم گوشت مرغ کشتار روز باید به قیمت ۱۵۵ هزار ریال به فروش برسد که عرضه این فراورده پروتئینی با قیمتی بیش از این تخلف محسوب شده و با آن برخورد می شود.

    امین قربانی اظهار داشت: یکی از الزامات برای عرضه گوشت مرغ به قیمت مصوب، موافقت مرغداران با ارائه هر کیلوگرم مرغ زنده با قیمت ۱۰۱ هزار و ۵۰۰ ریال به کشتارگاه و کشتارورزان است که البته در این زمینه همکاری خوبی ایجاد شده است.

    وی تصریح کرد: گوشت مرغ با قیمت ۱۴۵ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم، به مرغ فروشان تحویل می شود و با قیمت ۱۵۵ هزار ریال در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.  

    وی افزود: با همکاری جهاد کشاورزی، فهرست و صورت حساب مرغ زنده تحویلی به کشتارورزان و کشتارگاه ها ارائه می شود و این امر، الزامی است و با توجه به اینکه کنترل بازار مرغ باید از مبدا یعنی از مرحله تولید انجام شود، ارائه صورت حساب و فاکتور در تمام چرخه تولید تا توزیع ضروری است.

    آغازعرضه مرغ با قیمت مصوب در بازار
    آغازعرضه مرغ با قیمت مصوب در بازار

    قربانی خاطرنشان کرد: بازار گوشت مرغ استان در بیش از یک سال گذشته، به خوبی مدیریت شده است و در این مدت، در قریب به اتفاق روزها، این محصول در استان با بهایی کمتر از قیمت مصوب،  عرضه شده است.  

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی با اشاره به افزایش میزان تولید در سالن های مرغداری اظهار داشت: پیش بینی می شود در آینده نزدیک با افزایش میزان تولید مرغ زنده، قیمت گوشت مرغ کاهش یابد.   

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *