×
×

فروش غیرمجاز گاز مایع در کلاله
شناسایی۴ واحد فروش غیرمجاز گاز مایع در شهرستان کلاله

  • کد نوشته: 5750
  • ۱۳۹۹-۰۵-۰۱
  • ۰
  • حسین حسن زاده رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان کلاله گفت: 4 واحد عرضه‌کننده غیرمجاز گاز مایع در سطح شهرستان کلاله به وسیله بازرسان اداره صنعت،معدن وتجارت این شهرستان شناسایی شد.
    شناسایی۴ واحد فروش غیرمجاز گاز مایع در شهرستان کلاله
  • تبلیغ هدفمند

    حسین حسن زاده رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان کلاله گفت: ۴ واحد عرضه‌کننده غیرمجاز گاز مایع در سطح شهرستان کلاله به وسیله بازرسان اداره صنعت،معدن وتجارت این شهرستان شناسایی شد.

    حسن زاده اظهار کرد: بر اساس گزارش‌ها و اخبار واصله مردمی مبنی بر توزیع غیرمجاز کپسول‌های گاز مایع، افزایش غیرمنطقی نرخ این کپسول‌ها و خطرات و حوادث احتمالی ناشی از آن در مناطق مسکونی و حاشیه شهرهای شهرستان، بازرسی از این واحدها در دستور کار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کلاله قرار گرفت.

    شناسایی۴ واحد فروش غیرمجاز گاز مایع در شهرستان کلاله
    شناسایی۴ واحد فروش غیرمجاز گاز مایع در شهرستان کلاله

    رییس اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان کلاله گفت: عملکرد بیش از ۲۳ واحد عرضه‌کننده گاز مایع در شهرستان کلاله مورد بازدید و بررسی قرار گرفت که تخلف در زمینه گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه
    ۴واحد محرز شد،همچنین پرونده تخلفات این واحدها به ارزش ۱۳۱۷۰۰۰۰ ریال تشکیل و برای صدور رأی نهایی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.

    وی گفت:بازرسان اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان کلاله هفته‌ای یک بار مراکز توزیع گاز مایع و نمایندگی‌های فروش سیلندر گاز مایع در شهرستان کلاله را مورد بازدید و بازرسی قرار می دهند و با واحدهای عرضه غیرمجاز گاز مایع و تجهیزات جانبی برخورد قانونی می‌کنند.

    وی در ادامه گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند موارد را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به بازرسان اداره صنعت،معدن وتجارت شهرستان کلاله گزارش دهند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *