×
×

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور
هشت ماه تا بهره‌برداری از منازل مسکونی مددجویان

  • کد نوشته: 10109
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۰
  • ۰
  • «محمدباقر نوبخت»-معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:حداکثر تا هشت ماه آینده منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌برداری و تحویل صاحبان شان می‌شوند.
    هشت ماه تا بهره‌برداری از منازل مسکونی مددجویان
  • تبلیغ هدفمند

    «محمدباقر نوبخت»-معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت:حداکثر تا هشت ماه آینده منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی بهره‌برداری و تحویل صاحبان شان می‌شوند.

    «محمدباقر نوبخت» در جمع خبرنگاران، افزود: عملیات اجرایی سه‌هزار واحد مسکونی امروز در استان مرکزی آغاز می‌شود که از این تعداد ۲ هزار واحد ویژه اقشار کم‌درآمد و یک‌هزار واحد دیگر نیز ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان است.

    وی ادامه داد: عملیات اجرایی ساخت این منازل مسکونی تا هشت ماه آینده یا حداکثر تا پایان دولت دوازدهم(خردادماه سال آینده) بهره‌برداری و تحویل واجدان شرایط می‌شود.

    هشت ماه تا بهره‌برداری از منازل مسکونی مددجویان
    هشت ماه تا بهره‌برداری از منازل مسکونی مددجویان

    معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: علاوه بر این، طرح‌های عمرانی بسیاری در استان مرکزی وجود دارد که باید تا پایان امسال یا پایان فعالیت دولت دوازدهم به بهره‌برداری برسند که روز جاری در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مصوب و اعتبارات لازم نیز از سوی این سازمان تامین خواهد شد.

    نوبخت اظهار داشت: همچنین طرح‌هایی به عنوان برنامه جهش تولید استان مرکزی معرفی شده‌اند که در راستای منویات رهبر معظم انقلاب باید تعیین‌تکلیف شوند که در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

    حضور در شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان مرکزی، شرکت در آیین بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید صیدی اراک، بازدید از عملیات اجرایی تالار مرکزی، کتابخانه مرکزی و دره گردو اراک و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکونی محرومان از مهمترین برنامه‌های سفر یک روزه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به اراک است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *