×
×

مدیرعامل آب منطقه ای گلستان
مصرف آب باید بهینه باشد

  • کد نوشته: 1015
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۲
  • ۰
  • وی در پایان گفت باید یاد بگیریم که با طبیعت همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم در غیر این صورت طبیعت پیروز همواره پیروز خواهد بود.
    مصرف آب باید بهینه باشد
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار علی نظری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در جمع خبرنگاران گفت صرفه جویی دستوری نیست و باید برای آن راهکار و بستر ایجاد کنیم و این کار را از خودمان باید شروع کنیم وی ادامه داد و گفت ابتدا من که بعنوان متولی هستم باید اقدام کنم و اینکه فشار آب را زیاد کنیم باعث نارضایتی مردم میشود .
    وی افزود در زمینه مصرف و استفاده از آب هم همانند مصرف برق به مردم آگاهی دهیم نظری گفت هر چند هر مقدار آب هم داشته باشیم لازم است که باز هم صرفه جویی کنیم و این لازمه اش امکانات و ادوات مناسب و استاندارد است که میبایست آن را در اختیار شهروندان جهت درست مصرف کردن بهینه آب قرار دهیم.

    مدیر عامل آب منطقه ای گلستان گفت بهینه مصرف کردن رو باید از خانمهای خانه دار شروع کرد که بیشتر از هر کس دیگر در این امر دخالت دارند و باید به آنها آموزش های لازم را در زمینه درست مصرف کردن و اینکه آب مورد نیاز از کجا و چگونه تامین میشود و به چه صورت به دست مصرف کننده می رسد را بدهیم .

    وی ادامه داد که باید یادمان باشد کلیه هزینه های تامین آب را مردم می دهند و همه هزینه ها نهایتاً بر دوش مصرف کننده و شهروندان خواهد بود و لازمه جلوگیری از صرف هزینه زیاد درست و بهینه مصرف کردن است چرا که آبی رو که مصرف می کنیم باید بهینه مصرف شود .

    نظری در این نشست اقدامات صورت گرفته این سازمان در جریان سیلاب شروع سال نیز مطرح نمودند که با شروع بارندگی های قبل از سال با تشکیل کمیته ستاد مدیریت بحران و بهره از سازمان جغرافیای ارتش ( ستاد کل نیروهای مسلح ) بهره جستیم.


    و اقدامات مورد نیاز برای به حداکثر رسیدن خسارت شهروندان انجام داده شد که در این بین با هوشیاری مردم دو شهر سیمین شهر و گمیشان شاهد حداقل خسارت بودیم و آق قلا هم چند عامل باعث ایجاد خسارت شد که می توان به کمربندی و راه آهن اشاره کرد را نام برد .

    وی در پایان گفت باید یاد بگیریم که با طبیعت همزیستی مسالمت آمیز داشته باشیم در غیر این صورت طبیعت پیروز همواره پیروز خواهد بود.


    انتهای پیام/

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب و کار

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *