×
×

در دیدار مدیرکل کانون گلستان با فرمانداران شهرستان‌های کلاله و گالیکش مطرح شد
برنامه‌های فرهنگی و مهارتی مراکز فرهنگی‌هنری کانون توسعه می‌یابد

  • کد نوشته: 1031
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۹
  • ۰
  • مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و مهارت‌افزایی کودکان و نوجوانان با فرمانداران شهرستان‌های کلاله و گالیکش دیدار و گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این دیدارها با اشاره به افتخارآفرینی‌ اعضای کودک و نوجوان کانون در سطح ملی و استانی، خواستار […]

    برنامه‌های فرهنگی و مهارتی مراکز فرهنگی‌هنری کانون توسعه می‌یابد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی و مهارت‌افزایی کودکان و نوجوانان با فرمانداران شهرستان‌های کلاله و گالیکش دیدار و گفت‌وگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان، محبوبه رجب‌نسب در این دیدارها با اشاره به افتخارآفرینی‌ اعضای کودک و نوجوان کانون در سطح ملی و استانی، خواستار حمایت‌های مادی و معنوی فرمانداران از برنامه‌های شاخص و اثربخش مراکز فرهنگی‌هنری کانون کلاله و گالیکش خواستار شد.

    مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان از کانون به‌عنوان تنها نهاد تخصصی دولتی در حوزه کودک و نوجوان نام برده و با اشاره به این مطلب که مهم‌ترین هدف کانون پرورش فکری کشف و پرورش استعدادهای این قشر از جامعه است، در خصوص ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی در این شهرستان‌ها و مشارکت مادی و معنوی تمامی دستگاه‌ها با فرمانداران گفت‌گو کرد.

    در ادامه علی اصغر بیانی و حسین مایلی فرمانداران شهرستان‌های کلاله و گالیکش ضمن قدردانی از فعالیت‌های شایسته‌ی کانون پرورش فکری، آمادگی مجموعه‌ی خود را در خصوص توسعه، حمایت و هم‌راهی مسوولان شهرستانی با کانون اعلام کردند.

    گفتنی است، در این دو دیدار که مربی‌مسوولان مراکز فرهنگی‌هنری کانون کلاله و گالیکش، مدیرکل کانون گلستان را هم‌راهی می‌کردند، زینب سنچولی و سیده محدثه‌حسینی ضمن ارائه گزارشی از ویژه‌برنامه‌های سه ماهه اخیر مرکز، حضور پررنگ مسوولان را باعث دل‌گرمی مربیان، اعضا و خانواده‌های آنان بیان کردند.

    منبع: روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *