×
×

استاندار چهارمحال و بختیاری
نقد شدن اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه‌ها

  • کد نوشته: 10705
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • ۰
  • استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران گفت: اسناد اعتباری مرتبط با پیمانکاران پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است،از سوی دستگاه‌های اجرایی سریع‌تر نقد و پرداخت شود.
    نقد شدن اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه‌ها
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید به پرداخت به موقع مطالبات پیمانکاران گفت: اسناد اعتباری مرتبط با پیمانکاران پروژه‌هایی که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است،از سوی دستگاه‌های اجرایی سریع‌تر نقد و پرداخت شود.

    اقبال عباسی روز سه‌شنبه در حاشیه دومین روز بازدید میدانی از طرح‌های مهم چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: سررسید و نقد شدن اسناد اعتباری طرح‌ها و پروژه‌هایی که به پایان رسیده است، نباید چند سال ‌طول بکشد.
    وی افزود: قرار بود اعتبار مورد نیاز برای اجرای چهار خطه جاده شلمزار به گهرو در شهرستان کیار از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تامین شود.
    عباسی، مشخص بودن منابع تامین اعتبار قراردادهای مربوط به طرح‌های مختلف را ضروری اعلام و تصریح کرد: چهار خطه جاده شلمزار به گهرو از سوی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری آغاز شده و باید ادامه یابد در غیر این‌ صورت، گزارش آن به مقامات ملی گزارش داده می‌شود.

    نقد شدن اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه‌ها
    نقد شدن اسناد اعتباری پیمانکاران پروژه‌ها

    وی با انتقاد از مسوولان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری یادآور شد: وقتی اعتبار و پولی در میان نبوده، باید با پیمانکار قرارداد بسته نمی‌شد.
    عباسی اظهار داشت: باید پس از ارائه طرح زیرگذر چهار خطه شلمزار به گهرو شهرستان کیار، اعتبار لازم را از مسوولان ملی پیگیری کرد.
    مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در یک ماه و نیم گذشته و از ابتدای عملیات اجرایی ساخت جاده شهرکرد به شلمزار تاکنون پیشرفت فیزیکی این طرح به ۲۰ درصد رسیده است.
    حسین‌علی مقصودی تاکید کرد: در این مدت چهار هزار و ۵۰۰ متر از مسیر ۱۳ کیلومتری سه‌راهی شمس‌آباد شهرستان شهرکرد تا امیرآباد شهرستان کیار آماده آسفالت شده است.
    مقصودی تصریح کرد: در این مسیر فقط محدوده روستای شمس‌آباد شهرستان شهرکرد آزادسازی نشده است.
    وی یادآور شد: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده، می‌توان ۵۰ تا ۶۰ درصد جاده شهرکرد به شلمزار را تا یک‌سال آینده بهره‌برداری کرد.
    به گزارش ایرنا، استاندار، تعدادی از مسوولان دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی از روند اجرایی ساخت جاده شهرکرد به شلمزار، احداث چهار خطه شلمزار به گهرو و حفر تونل زِره دیدن کردند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *