×
×

شهردار مشهد
آغازعملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد

  • کد نوشته: 10709
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • ۰
  • عملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد با حضور اعضای فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی در شهرک شهید رجایی آغاز شد.
    آغازعملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد
  • تبلیغ هدفمند

    عملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد با حضور اعضای فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی در شهرک شهید رجایی آغاز شد.

    شهردار مشهد عصر سه شنبه در این مراسم گفت: این پروژه به مساحت پنج هکتار از امروز آغاز می شود و در بازه زمانی ١٨٠ روزه به پایان می رسد.

    محمدرضا کلایی افزود: این بوستان در راستای محرومیت زدایی و با کاربری فضای عمومی مناسب خانواده ها احداث می شود.

    وی ادامه داد: امیدوارم برای اجرای پروژه‌ها بتوانیم تعامل سازنده با آستان قدس رضوی داشته باشیم، تولیت این آستان نگاه مثبتی دارند و امیدواریم این نگاه در همه ارکان باشد که برنده آن مردم هستند و اعتماد کردن دستگاه‌ها به یکدیگر زمانبر است.

    آغازعملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد
    آغازعملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد

    شهردار مشهد گفت: در حاشیه شهر مشهد و شهرک‌های شهید رجایی و شهید باهنر عقب‌ماندگی‌های زیادی وجود دارد که آستان قدس رضوی برای رفع آنها به کمک شهرداری آمده است و امیدواریم با همکاری همه نهادهای مرتبط بتوانیم این عقب‌ماندگیها را جبران کنیم.
    کلایی افزود: برای رفع محرومیت از شهرکهای شهید رجایی و شهید باهنر در حال حاضر ۸۵ ریز پروژه و ۱۲ پروژه بزرگ با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار با همکاری آستان قدس رضوی در دست اجراست.
    وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی بزرگترین بوستان حاشیه شهر مشهد در شهرک شهید رجایی این شهر افزود: بوستان‌های بزرگ بدون موضوع به مرکز جرم و جنایت تبدیل می‌شود از این رو در کنار احداث این بوستان، مرکز کشاورزی شهری برای تولید محصولات ارگانیک به مساحت ۷۰ هکتار احداث خواهد شد.
    رییس فراکسیون محرومیت زدایی مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: برای مناطق حاشیه شهرهای کشور در نقاط مختلف برنامه هایی داریم.

    احسان قاضی زاده افزود: حرکت، رفتار و عمل انقلابی معیار ماست، مردم مستضعف ناخشنود از شرایط سخت اقتصادی هستند و امیدواریم با همت همه از این پیچ های سخت عبور کنیم.

    وی با اشاره به اقدام شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی در اجرای این پروژه اضافه کرد: در این مناطق کمبودها در حوزه های مختلف درمانی، آموزشی و ورزشی زیاد است و باید برای رفع آنها تلاش شود.

    رییس کمیسیون ویژه مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: طی سه سال گذشته مشهد تبدیل به کارگاه بزرگ سازندگی شده و مناطق محروم در صدر اقدامات شورای شهر پنجم بوده و هست.

    رمضانعلی فیضی افزود: طی سه سال گذشته، ٧٣ بوستان در مناطق حاشیه شهر مشهد احداث شده است.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اجرای پروژه های این چنینی در کلانشهر مشهد با یک میلیون حاشیه نشین ضروری است.

    علی رسولیان افزود: در کنار احداث این بوستان، یک طرح اشتغالزایی نیز طی تفاهم شهرداری و کمیته امداد اجرایی خواهد شد.

    حدود یک سوم از جمعیت سه و نیم میلیون نفری کلانشهر مشهد در مناطق حاشیه این شهر سکونت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *