×
×

استاندار فارس
دستاوردهای زیاد میزبانی مسابقات بین‌المللی برای شیرازی ها

  • کد نوشته: 10721
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • ۰
  • استاندار فارس اعلام کرد: میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا و رقابت های جهانی بدمینتون دستاوردهای زیادی هم از نظر اقتصادی و هم از نظر تبادل فرهنگ برای شیراز دارد.
    دستاوردهای زیاد میزبانی مسابقات بین‌المللی برای شیرازی ها
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار فارس اعلام کرد: میزبانی مسابقات هندبال جوانان آسیا و رقابت های جهانی بدمینتون دستاوردهای زیادی هم از نظر اقتصادی و هم از نظر تبادل فرهنگ برای شیراز دارد.

    عنایت الله رحیمی سه شنبه در شورای عالی ورزش استان فارس بیان داشت : باید بکوشیم میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم زیرا قرار است مسابقات جهانی بدمینتون برای همیشه به میزبانی شیراز برگزار شود که مزیت های زیادی برای این استان دارد.
    وی با بیان اینکه برای برگزاری این رویداد های مهم نقش همه دستگاه ها و نهادهای باید مشخص و احکام آنها صادرشود گفت:‌چارچوب برنامه ها باید تدوین شود تا بتوان آنها را پیگیری کرد و شاهد برگزاری  باشکوه این رویدادهای مهم باشیم.
    استاندار فارس اضافه کرد : نقش فرمانداری  شیراز در این مسابقات محوری است و باید همه دستگاه های مسوول را نیز دور هم جمع کند.

    دستاوردهای زیاد میزبانی مسابقات بین‌المللی برای شیرازی ها
    دستاوردهای زیاد میزبانی مسابقات بین‌المللی برای شیرازی ها

    اعتبارهای بخش خصوصی باید شفاف شود
    استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه  اعتبارهایی که برای بخش خصوصی در نظر گرفته می شود باید شفاف و مستند باشد ، افزود : اگر متوجه شویم که بخش خصوصی وجهی از کارخانه ای بگیرد که شفاف نباشد قابل قبول نیست و برخورد خواهیم کرد.
    رحیمی اضافه کرد: هر کمکی  باید از راه مجرای قانونی باشد و زمانی که متوجه شویم کار در چارچوب قانون و شفاف صورت گرفته است خوشحال خواهیم شد و کمک های بیشتری هم خواهیم کرد.
    وی ادامه داد: در بحث  ورزش های قهرمانی، استان فارس در رشته های کشتی، هندبال ،  بدمینتون و تا حدودی هم  فوتبال مطرح است از این رو هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر نرم افزاری در دو بخش شهری و روستایی مورد توجه مدیریت  استانداری قرار خواهد گرفت.

    رییس فدراسیون هندبال: میزبانی مسابقات جوانان آسیا را گرفتیم
    رییس فدراسیون هندبال در این  نشست گفت: در اجلاسیه جهانی هندبال که سال گذشته در کشور سوئد بر گزار شد ،در خواست کردیم که میزبانی هندبال جوانان آسیا را به کشورمان بدهند.
    علیرضا پاکدل با اشاره به برخی موانع فرارو برای اخذ میزبانی این رقابت‌ها افزود: با پیگیری هایی که داشتیم موفق شدیم میزبانی مسابقات جوانان آسیا را برای کشورمان بگیریم و چند استان همچون آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و فارس پیشنهاد میزبانی دادند.
    پاکدل افزود : با بررسی به عمل آمده و تمایل استاندار فارس و با توجه به اینکه مسابقات آسیایی در رشته هندبال در فارس برگزار نشده بود و شناختی که از مدیران فارس و سابقه میزبانی کشتی و بدمینتون در شیراز داشتیم این میزبانی را به شهر شیراز دادیم ضمن اینکه این  استان در رشته هندبال طی چند سال گذشته موفقیت های خوبی در کشور بدست آورده و چندین ملی پوش هم در رده بانوان و هم در بخش آقایان دارد.
    وی گفت: شرایط سختی  که کشورمان از نظر تحریم های اقتصادی دارد نیاز است که به ورزش اهمیت بیشتری داده شود زیرا با هر موفقیتی که بدست می آید نشاط و شادی در جامعه برقرار می‌شود همانگونه که پس از صعود تیم پرسپولیس به مرحله نهایی لیگ قهرمان آسیا بدست آمد.
    وی افزود : امیدواریم هر چه زودتر سالن ۶ هزار نفری شیراز افتتاح شود تا این مسابقات در این سالن برگزارشود ضمن اینکه دو سالن هم در صدرا در نظر گرفته ایم که باید امکانات گرمایی  این سالن  ها  که مسابقات آسیایی در فصل زمستان برگزار می شود ،حل شود.

     مشکلات مالی دوره گذشته مسابقات جهانی بدمینتون هنوز حل نشده است
    رییس هیات بدمینتون فارس هم دیگر سخنران این نشست بود و گفت: مسابقات جهانی جام فجر در سال ۹۸ به خوبی در شیراز بر گزار شد که فدراسیون جهانی سی امین دوره  میزبانی این مسابقات در سال ۹۹ را هم به شیراز داد اما مشکلات مالی سال گذشته و بدهی که روی دست هیات گذاشته است هنوز حل نشده است.
    ابراهیم راضی ادامه داد: قرار است برای همیشه مسابقات جهانی جام فجر که در تقویم فدراسیون جهانی به نام ایران ثبت شده است، به شیراز داده شود  که امتیاز بسیار خوبی است.
    وی افزود: علاوه بر میزبانی که باعث توسعه صنعت توریسم می شود برای بازیکنان تیم فارس هم فرصت خوبی است تا در  این مسابقات مهم خود را نشان دهند.

     سی امین دوره مسابقات جهانی بدمیتنون قرار است از پانزدهم لغایت نوزدهم بهمن ماه ۹۹ در شیراز برگزار شود.
    همچنین مسابقات هندبال جوانان آسیا هم از سی ام اسفند سال ۹۹ لغایت نهم فروردین ۱۴۰۰ هم در شیراز برگزار می شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *