×
×

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی
خدمات۵۹میلیاردریالی عمرانی به مددجویان

  • کد نوشته: 11942
  • ۱۳۹۹-۰۷-۳۰
  • ۰
  • مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۵۹ میلیارد ریال خدمات عمرانی در قالب احداث، تعمیر، تکمیل و خرید مسکن به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه شد.
    خدمات۵۹میلیاردریالی عمرانی به مددجویان
  • تبلیغ هدفمند

     مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۵۹ میلیارد ریال خدمات عمرانی در قالب احداث، تعمیر، تکمیل و خرید مسکن به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه شد.

    مجید الهی راد اظهار داشت: این میزان خدمات ۴۵۴ مورد بوده است که از این تعداد ۳۱۴ مورد آن مربوط به تعمیرات و ساخت سرویس بهداشتی،۱۰۴ مورد آن مربوط به مسکن روستایی و ۳۸ مورد نیز مربوط به مسکن شهری بوده است.

    وی با اشاره به تسهیلات اعطایی به مددجویان در بخش مسکن تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون صندوق امداد ولایت ۲۹۰ میلیون ریال و صندوق مهر ایران نیز ۶ میلیارد ریال تسهیلات در بخش مسکن و ودیعه مسکن به مددجویان استان پرداخت کرده است.

    خدمات۵۹میلیاردریالی عمرانی به مددجویان
    خدمات۵۹میلیاردریالی عمرانی به مددجویان

    وی با بیان اینکه این خدمات با هدف بهبود شرایط زندگی به مددجویان زیرپوشش ارائه شده است، یادآور شد: مسکن مناسب از ارکان توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است که تامین مسکن برای خانوارهای زیر پوشش از محل اعتبارات کمیته امداد و کمک های نیکوکاران انجام می‌شود.

    هم اکنون ۸۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد مستاجر هستند و کمیته امداد هرسال کمک هزینه اجاره مسکن تا سقف سه میلیون ریال را به خانوارهای مددجوی تحت حمایت خود پرداخت می‌کند.

    بیش از ۵۹ هزار و ۸۱۰ خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

    این استان ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آنان در روستاها سکونت دارند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *