×
×

فرماندار گیلانغرب
خَتم عامل جولان کرونا

  • کد نوشته: 11997
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۱
  • ۰
  • فرماندار گیلانغرب گفت: وضعیت این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا خوب نیست و بیشترین دلیل ابتلای گیلانغربی‌ها به این بیماری ویروسی شرکت در مراسم ختم و خاکسپاری است.
    خَتم عامل جولان کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار گیلانغرب گفت: وضعیت این شهرستان از لحاظ ابتلا به کرونا خوب نیست و بیشترین دلیل ابتلای گیلانغربی‌ها به این بیماری ویروسی شرکت در مراسم ختم و خاکسپاری است.

    «کوروش محمودیان» افزود: متاسفانه روزانه شاهد ابتلای شمار زیادی از مردم گیلانغرب به بیماری کرونا هستیم و آمار مبتلایان نگران کننده است.

    وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون در این شهرستان ۴۲۰تن به کرونا مبتلا شده‌اند که متاسفانه از این تعداد ۲۴ تن فوت کرده‌اند.

    نماینده عالی دولت در گیلانغرب اضافه کرد: با وجود هشدارهای فراوان و ممنوعیت آیین‌های تجمعی مردم به صورت گسترده بدون در نظر گرفتن دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در مراسمات ختم حضور یافته و این عاملی برای انتشار و سرایت بالای مردم شهرستان به بیماری ویروسی کرونا شده است.

    خَتم عامل جولان کرونا
    خَتم عامل جولان کرونا

    محمودیان از مردم خواست که رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را جدی بگیرند و از ماسک استفاده کرده و برای مهار این بیماری ویروسی حتما در منازل خود بمانند و از برگزاری آیین‌های تجمعی مانند ختم و شادی و مجالس دورهمی فامیلی به طور جدی پرهیز کنند.

    او گفت: اکنون بزرگترین مشکل گیلانغرب با وجود شمار بالای ابتلایان به کرونا نبود دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان الزهرا (س) به عنوان یکی از ابزارهای تشخیص این بیماری ویروسی کرونا است که این موضوع از طریق دانشگاه علوم پزشکی پیگیری شده و امیدواریم با مشارکت خیران بتوانیم این نیاز را برطرف کنیم.

    گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

    ۶۷۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های کرمانشاه بستری هستند

    رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه این استان همچنان از نظر کرونا در وضعیت قرمز بسر می‌برد، گفت: اکنون ۶۷۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

    «مهدی محمدی» افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۸ بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در استان بستری و  ۱۲۹ نفر نیز پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

    وی در مورد آخرین آمار موارد مبتلا به کرونا در استان در شبانه‌روز گذشته نیز گفت: در این مدت ۹۴ مورد بیمار مثبت بستری و ۲۲۵ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

    او تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته در استان را هفت نفر اعلام کرد و اظهار داشت: از این تعداد چهار نفر در شهرستان کرمانشاه، ۲نفر در شهرستان پاوه و یک نفر در شهرستان سنقر و کلیایی جان خود را از دست دادند.

    او مجموع جان باختگان بر اثر ابتلای قطعی به بیماری کرونا از ابتدای اپیدمی تاکنون در استان را ۷۶۸ نفر اعلام کرد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *