رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از احداث 400 هزار واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن و نیازمند در سراسر کشور خبر داد.
×
×

رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور توسط ستاد اجرای فرمان امام (ره)

  • کد نوشته: 12001
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۱
  • ۰
  • رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از احداث 400 هزار واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن و نیازمند در سراسر کشور خبر داد.
    احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور توسط ستاد اجرای فرمان امام (ره)
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس هیأت مدیره مرکز عمران ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن و نیازمند در سراسر کشور خبر داد.

    احداث 400 هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور توسط ستاد اجرای فرمان امام (ره)
    احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور توسط ستاد اجرای فرمان امام (ره)

    علی‌اکبر محرابیان در جلسه بررسی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در تبریز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  با اشاره به مشارکت این ستاد با وزارت راه و شهرسازی در اجرای هر چه بهتر طرح اقدام ملی مسکن، اظهار داشت: احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن و نیازمند در سراسر کشور یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای کاهش محرومیت‌زدایی و تامین مسکن در کشور است.
     
    وی از آغاز اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در ۳۰ استان کشور خبر داد و گفت: ۸۰ هزار قطعه زمین تاکنون در اختیار ما قرار گرفته که بخشی از آنها‌ توسط دولت و بخشی دیگر نیز توسط خود ستاد تامین شده است.
     
    محرابیان با اشاره به برنامه‌های محرومیت‌زدایی این ستاد در آذربایجان‌شرقی، افزود: متاسفانه تعداد زیادی از مردم تبریز در بافت حاشیه‌نشین و غیررسمی، سکونت دارند که باید با اتخاذ تدابیر مناسب و قابل اجرا، مسکن ایمن برای این قشر در معرض خطر تامین کرد.
     
    رئیس هیات مدیره مرکز عمران استان، ادامه داد: خوشبختانه اهتمام بسیار خوبی در استان برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و احداث مسکن ارزان ‌قیمت وجود دارد که امیدواریم با استمرار حمایت‌های استاندار و همت مدیران استان بتوانیم در اجرای برنامه‌های ستاد، موفق‌تر از گذشته به مسیر خود ادامه دهیم.
     
    وی گفت: زمین‌های در نظر گرفته برای اجرای پروژه‌های مسکن در استان از موقعیت و مرغوبیت بسیار خوبی برخوردار بوده و مسائل مربوط به الزامات زیست‌محیطی، شهرسازی و رعایت دقیق حرایم گسل و رودخانه نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
     
    در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز به بیان نظرات و پیشنهادهای خود برای اجرای هر چه بهتر طرح اقدام ملی مسکن در استان و سایر پروژه‌های ساخت مسکن پرداختند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *