مدیر گمرک خوی گفت: میزان صادرات از دو گمرک زمینی و ریلی خوی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش و وزن 2.5 برابر رشد داشته است.
×
×

مدیر گمرک خوی
افزایش بیش از ۲ برابری صادرات از گمرکات خوی

  • کد نوشته: 12005
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۱
  • ۰
  • مدیر گمرک خوی گفت: میزان صادرات از دو گمرک زمینی و ریلی خوی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش و وزن 2.5 برابر رشد داشته است.
    افزایش بیش از ۲ برابری صادرات از گمرکات خوی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر گمرک خوی گفت: میزان صادرات از دو گمرک زمینی و ریلی خوی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش و وزن ۲٫۵ برابر رشد داشته است.

    افزایش بیش از 2 برابری صادرات از گمرکات خوی
    افزایش بیش از ۲ برابری صادرات از گمرکات خوی

    محمد چاووشی اظهار داشت: شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی با فعالیت دو گمرک زمینی و ریلی در مرز رازی گام هایی اساسی در عرصه صادرات برداشته است به طوری که در ایام تحریم و از ابتدای امسال میزان صادرات از گمرکات این شهرستان به ۱۴۰ هزار تن رسیده که ارزش آن نیز ۲۷۵ میلیون دلار برآورد شده است.

    وی تصریح کرد: ابتدای امسال بیش از ۲۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۳۲ میلیون دلار صادر شده است.

    مدیر گمرک خوی افزود: این میزان صادرات نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش و وزن ۲٫۵ برابر رشد داشته است.

    چاووشی با اشاره به وجود گمرک ریلی رازی کاپی کوی و نقش مهم راه ریلی در توسعه صادرات در آذربایجان غربی، گفت: از ابتدای امسال ۱۱۲ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۴۳ میلیون دلار و با ۸ هزار واگن قطار از طریق این راه ریلی ترانزیت شده که این میزان نسبت به سال  گذشته از نظر ارزش بیش از ۴٫۵ برابر و از نظر وزن نیز ۴۰ درصد رشد داشته است.

    منبع: مدیر گمرک خوی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *