×
×

حذف زود هنگام صفر ها توسط بیمه کارآفرین!

  • کد نوشته: 1207
  • ۱۳۹۸-۰۵-۱۳
  • ۰
  • جا دارد شهرداری در انتخاب شرکت های بیمه دقت بیشتری به خرج داده و از عقد قرار با بیمه هایی که موضوعات مهمی نظی پرداخت خسارت و ... را به شوخی گرفته اند و به شعور مردم توهین می کنند پرهیز کنند. البته این موضوع توسط شورای شهر و شهرداری در حال پیگیری است و نتیجه به زودی به اطلاع مردم رسانده می شود.
  • تبلیغ هدفمند

    بازار کسب و کار گلستان/ ۲۷ اسفند سال گذشته و همزمان با بروز سیل در استان گلستان ، تعدادی از خانه های مسکونی در شهرستان علی آباد کتول نیز دچار حادثه شدند و از آنجایی که بسیاری از خانه ها در اقدام به موقع شهرداری تا سقف ده میلیون تومان ( منزل مسکونی) و ۵ میلیون تومان ( اثاثیه منزل) بیمه شده بودند به نظر جای نگرانی در دریافت خسارت از طریق بیمه نبود. چند ماهی گذشت و پس از کش و قوس های فراوان و بازرسی چندباره منازل توسط کارشناسان و ارزیابی خسارات و طی مراحل اداری بالاخره هفته گذشته از صاحبان این منازل درخواست شماره حساب شد. اما پیامکی امروز برای این مالکان ارسال شد که مبلغ ۲۶۰ هزار تومان ظرف ۴۸ ساعت آینده به حساب شما واریز خواهد شد!

    ظاهراً دوستان بیمه کار آفرین حذف صفر ها زودتر از دولت کلید زده اند که خسارت حداقل ده میلیونی را ۲۶۰ هزار تومان محاسبه کرده اند. جا دارد شهرداری در انتخاب شرکت های بیمه دقت بیشتری به خرج داده و از عقد قرار با بیمه هایی که موضوعات مهمی نظیر پرداخت خسارت  و … را به شوخی گرفته اند و به شعور مردم توهین می کنند پرهیز کنند. البته این موضوع توسط شورای شهر و شهرداری در حال پیگیری است و نتیجه به زودی به اطلاع مردم رسانده می شود.

    نویسنده: وحید حاج سعیدی
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *