مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در رزمایش احسان ماندگار یک هزار بسته معیشتی و غذایی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال و جمعا با اعتبار 3 میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شد.
×
×

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری
توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش احسان ماندگار چهارمحال و بختیاری

  • کد نوشته: 12073
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۱
  • ۰
  • مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در رزمایش احسان ماندگار یک هزار بسته معیشتی و غذایی به ارزش هر بسته 3 میلیون ریال و جمعا با اعتبار 3 میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شد.
    توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش احسان ماندگار چهارمحال و بختیاری
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: در رزمایش احسان ماندگار یک هزار بسته معیشتی و غذایی به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال و جمعا با اعتبار ۳ میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

    توزیع 1000 بسته معیشتی در رزمایش احسان ماندگار چهارمحال و بختیاری
    توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در رزمایش احسان ماندگار چهارمحال و بختیاری

    به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن امیری صبح امروز همزمان با هشتمین روز از دهه وقف در جمع خبرنگاران استان گفت: در رزمایش احسان ماندگار که همراه با ویژه‌برنامه‌های مختلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جوار آستان مقدس امامزادگان دوخاتون، با حضور مسئولین استانی برگزار شد، یک هزار بسته معیشتی و غذایی به ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال و جمعا با اعتبار  3 میلیارد ریال در بین نیازمندان توزیع شد.

    مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از مجموعه اوقاف شهرستان شهرکرد که مسئول برگزاری این رزمایش بود، ادامه داد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرکرد از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون فعالیت‌های شاخص بسیاری انجام داده و کمک‌های مؤمنانه را در اولویت اقدامات خود قرار داده است که جای تقدیر دارد.

    امیری تصریح کرد: رزمایش‌ همدلی از سوی اوقاف همچنان ادامه دارد و همان‌گونه که تا الان پیشگام در حوزه کمک‌های مؤمنانه بوده تا مهار ویروس کرونا در کنار نیازمندان است.

    وی خاطرنشان کرد: وقف مانند چشمه‌ای همیشه جوشان بوده که با نیت خیرخواهانه واقفان خیراندیش همیشه جاری می‌ماند.

    منبع: فارس

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *