×
×

استاندار کهگیلویه و بویراحمد
درامرتولید کنار یکدیگرباشیم

  • کد نوشته: 12367
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۵
  • ۰
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برای حل مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان،باید نمایندگان تمامی دستگاه های متولی با اختیار تام در کنار هم تصمیم بگیرند.
    درامرتولید کنار یکدیگرباشیم
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که برای حل مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان،باید نمایندگان تمامی دستگاه های متولی با اختیار تام در کنار هم تصمیم بگیرند.

    حسین کلانتری افزود: برای فراهم کردن زمینه حضور دستگاه ها دز کنار هم، مرکز فوریت های شبانه روزی  بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذار استان ایجاد و راه اندازی شده است.

    وی ادامه داد:جای خالی این مرکز و  راه اندازی آن احساس می شد تا موانع سد راه واحدهای تولیدی استان در اسرع وقت و در مرکزی با حضور همه دستگاههای متولی مرتفع شوند.

    حسین کلانتری یادآوری کرد: کهگیلویه و بویراحمد جزو پنج استان پیشرو در زمینه راه اندازی این مرکز است.

    درامرتولید کنار یکدیگرباشیم
    درامرتولید کنار یکدیگرباشیم

    به گفته کلانتری  ، نمایندگان دستگاه های متولی به صورت شبانه روزی با اختیار تام در این مرکز حضور دارند و  پاسخگوی مشکلات سرمایه گذاران و واحد های تولیدی هستند.

    حسین کلانتری ادامه داد: در این ‌مرکز مشکلات واحدهای تولیدی نیمه فعال یا  فعال به فوریت بررسی و پس از ۴۸ ساعت برطرف می شود.
    وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی مشکلات خود را به این مرکز منعکس می کنند و به سرعت برای رفع مشکل آنها اقدام می شود.
    کلانتری رفع موانع تولید ،حل مشکلات و جذب سرمایه گذاران را از مهمترین اولویت های حال حاضر استان خواند و افزود : باید از تمام ظرفیت ها برای رونق تولید و فعالیت کسب و کار استفاده کرد.
    استاندار ادامه داد: مدیران باید جهادی عمل کنند و کم کاری و قصور از هیچکس پذیرفته نمی شود  و با مدیری که در این راه سنگ اندازی یا کاهلی کند برخورد می شود.
    حسین کلانتری تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی و خدمت رسان باید برای تسهیل، رونق تولید و کمک به سرمایه گذاران و تولید کنندگان پای کار باشند و برای رسیدن به هدف مهم این مرکز شبانه روزی و رفع مشکلات تولیدکنندگان فعال باشند.
    سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی مشکل دار می توانند به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته از طریق شماره تلفن و سامانه  ۳۳۳۳۹۰۱۸ پیگیر مشکلات و موانع سد راه خود باشند.

    تولید کنندگان و سرمایه گذاران کاغذ بازی و پاسکاری در میان دستگاه های مختلف برای گرفتن استعلام و مجوزهای لازم‌را زمان گیر و خسته کننده می دانند و همواره از این روند طولانی شکایت داشته اند و به نظر می رسد با ایجاد این‌مرکز بخش بزرگی از این مشکلات‌برطرف خواهد شد.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *