×
×

فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
رصد هرگونه تحرک هوایی

  • کد نوشته: 12680
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۸
  • ۰
  • فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آسمان ایران به صورت کامل و شبانه روزی رصد و پایش می‌شود و کوچکترین تحرکات از دید سامانه‌های پدافندی ارتش جمهوری اسلامی به دور نیست.
    رصد هرگونه تحرک هوایی
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آسمان ایران به صورت کامل و شبانه روزی رصد و پایش می‌شود و کوچکترین تحرکات از دید سامانه‌های پدافندی ارتش جمهوری اسلامی به دور نیست.

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد چهارشنبه در بازدید از  سامانه‌های پدافند هوایی مستقر در مرز اصلاندوز مغان افزود: سه هزار و ۷۰۰ نقطه پدافندی در مناطق مختلف از نقاط مرزی تا عمق کشور  آسمان ایران اسلامی را تحت نظر  و رصد دقیق  دارند.

    وی تاکید کرد که نه تنها تجاوز احتمالی دشمنان که حتی جزیی‌ترین تخلف در آسمان ایران رهگیری و با واکنش سریع پدافند هوایی مواجه می‌شود.

    رصد هرگونه تحرک هوایی
    رصد هرگونه تحرک هوایی

    او با اشاره به درگیری‌های اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در نزدیکی مرزهای ایران در آنسوی ارس بیان کرد: سامانه‌های پدافند مستقر در نقاط مرزی شمال بصورت کامل از  مرزهای هوایی کشور حراست می‌کنند و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

    سردار امیر صباحی فرد تصریح کرد که حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ما بوده و با هر تخلف و تعدی برخورد می‌شود.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *