×
×

استاندار زنجان
عدم وجودهرگونه کمبودکالای اساسی

  • کد نوشته: 12779
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۹
  • ۰
  • استاندار زنجان گفت: کمبودی در تامین کالاهای اساسی همچون روغن مایع خوراکی، گوشت مرغ،گندم و آرد در این استان وجود ندارد.
    عدم وجودهرگونه کمبودکالای اساسی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار زنجان گفت: کمبودی در تامین کالاهای اساسی همچون روغن مایع خوراکی، گوشت مرغ،گندم و آرد در این استان وجود ندارد.

    فتح الله حقیقی در شورای اداری استان افزود: در زمان حاضر به اندازه مصرف یک سال ذخیره روغن مایع خوراکی در استان داریم و حواله توزیع ۳۵۰ تن از این محصول در سطح استان صادر شده است.

    وی افزود: علاوه بر این ذخیره ، به میزان ۴۰۰ تن دیگر نیز روغن مایع خوراکی به عنوان سهیمه استان از وزارت صنعت، معدن و تجارت گرفته ایم.

    حقیقی با بیان اینکه توزیع و عرضه گوشت گرم مرغ نیز در استان با حداقل قیمت نسبت به استان های همجوار انجام می شود، اظهار داشت: قیمت این محصول با حداقل قیمت در استان های همجوار، دست کم ۴ هزار تومان فاصله دارد.

    وی افزود: در زمینه تامین گندم و آرد نیز هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و به اندازه کافی ذخیره وجود دارد ولی به دلیل برخی اطلاع رسانی های ضعیف، مردم در جریان موضوع قرار نمی گیرند.

    تکریم مردم الفبای مدیریت است

    استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تکریم مردم الفبای مدیریت است و نباید در حد شعار باشد، گفت: یکی از شرایط ایجاد آرامش در جامعه، تکریم واقعی مردم است.

    وی خاطرنشان کرد: نباید از انتقاد عصبانی شویم بلکه پاسخ درخواست و سوالات را به درستی بدهیم. 

    حقیقی اظهار داشت:مردم وضعیت را می دانند و اگر با آنان رو راست باشیم، مردمم نیز شرایط را درک می کنند.

    استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به بی احترامی و بی ادبی رییس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) اشاره کرد و افزود: این رفتارها کار جدیدی نیست.

    عدم وجودهرگونه کمبودکالای اساسی
    عدم وجودهرگونه کمبودکالای اساسی

    وی افزود: حرکت های دشمنان به واسطه نوکران مسلمان نمای حاکمان منطقه است که نوکری را به حد اعلا رسانده اند و مخالفین و معاندین نظام هم زیر پر و بال آنها، فعالیت دارند.

    حقیقی گفت: در شرایط هجمه های مختلف دشمنان اگر می خواهیم مبارزه واقعی داشته باشیم باید به سمت کارهای هوشمندانه، عالمانه و برنامه ریزی شده برویم از این رو مدیران باید برای اجرا برنامه در میدان حضور داشته باشند.

    مصرف ۲۳ درصد برق استان توسط ۸ درصد مشترک پرمصرف

    استاندار زنجان به اجرای طرح برق امید در این استان از ابتدای آبان جاری اشاره کرد و گفت: این طرح برای نهادینه شدن اصلاح الگوی مصرف است.

    وی با بیان اینکه ۳۲ درصد مشترکان استان کم مصرف هستند، افزود: بر اساس گزارش ها ۶۰ درصد مشترکان نیز خوش مصرف هستند و ما تلاش می کنیم خوش مصرف ها هم به جمع کم مصرف ها اضافه شوند.

    حقیقی ادامه داد: ۷ تا ۸ درصد مشترکان برق در استان، پر مصرف هستند ولی همین تعداد ۲۳ درصد کل انرژی برق را در استان مصرف می کنند.

    استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم بگارگیری جوانان در پست های مدیریتی تاکید کرد و گفت: در خصوص بکارگیری جوانان تا ۳۸ سالی که از سوی دستگاههای اجرایی معرفی شدند و دوره ۲ ماهه آموزش را هم گذراندند، برخی مدیران کم کاری کرده اند و لازم است طی یک هفته آینده احکام مدیریتی این جوانان صادر شود.

    خدمات تست سریع کرونا در زنجان ارائه می شود

    استاندار زنجان از رویکرد جدید مقابله با ویروس کرونا در استان خبر داد و گفت: شمار مراکز ۱۶ ساعته تست کرونا را در مناطق حاشیه نشین استان افزایش خواهیم داد و خدمات تست سریع کرونا و پاسخ آزمایش در کمتر از نیم ساعت را نیز در استان شروع خواهیم کرد.

    حقیقی به لزوم جدیت در رعایت پروتکال های بهداشتی در مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: برای این منظور مدیران باید در میدان باشند چرا که پیشگیری مهمترین مقوله در این زمینه است.

    وی با بیان اینکه حفط سلامتو جان مردم اصل است، افزود: متاسفانه برخی از شهروندان به ویژه جوانان حداقل ها هم در رعایت پروتکال و زدن ماسک جدی نمی گیرند و در برخی شهرهای استان نیز عملکرد برخی اصناف در این زمینه خوب نیست.

    حقیقی با بیان اینکه در شرایط کنونی با سرایت و ابتلای خانوادگی به ویروس کرنا در استان مواجه هستیم، گفت: اکنون چاره ای جز رعایت پروتکال های بهداشتی برای مقابله با این بیماری وجود ندارد.

    وی  با بیان اینکه سن مرگ و میر در اثر کرونا در استان بالاتر است و زنجان در این زمینه جزو سه استان کشور است، اظهار داشت: این معنی اش این است که کنترل بیماری دراستان خوب بوده است.

    استاندار زنجان در بخش پایانی سخنان خود ۱۳ آبان را از مناسبت ها و روزهای ارزشمند دانست و گفت: لازم است برای گرامیداشت این روز، نگاه ویژه داشته باشیم.  

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *