×
×

فرماندار شیروان
۱۶متخلف معرفی به تعزیرات شدند

  • کد نوشته: 13115
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۳
  • ۰
  • فرماندار شیروان گفت: در یک‌ماه اخیر، ۱۶ پرونده تخلف برای نانوایی‌های این شهرستان تشکیل و متصدیان آن به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
    ۱۶متخلف معرفی به تعزیرات شدند
  • تبلیغ هدفمند

     فرماندار شیروان گفت: در یک‌ماه اخیر، ۱۶ پرونده تخلف برای نانوایی‌های این شهرستان تشکیل و متصدیان آن به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

    امین رضا مرآتی اظهار داشت: در این مدت ۲۰۰ بازرسی از نانوایی های سطح شهرستان صورت گرفت که عمده تخلفات گزارش شده این صنف کم‌فروشی، کسری آرد و عدم رعایت موازین بهداشتی بوده است.

    وی با اشاره به حذف بخش عمده سهمیه آرد خانه‌پزها و حمل آرد نیمه یارانه ای نانوایان توسط شرکت‌های حمل آرد اداره غله گفت: سهمیه آرد هر شهرستان مشخص است و سهمی اضافه و یا کسر نمی شود.

    مرآتی افزود: برای جلوگیری از احتمال بروز تخلف در چرخه تحویل آرد به نانوایی ها، مصوب شد تا سهمیه آرد نانوایی های نیمه یارانه ای نیز که قبلا توسط خود آنان از کارخانه تحویل گرفته می شد،  از این پس توسط شرکت های حمل و نقل سازمان غله حمل و به آنان تحویل شود.

    ۱۶متخلف معرفی به تعزیرات شدند
    ۱۶متخلف معرفی به تعزیرات شدند

    فرماندار شیروان با بیان اینکه از این پس بخش عمده سهمیه آرد نانوایی های خانه‌پز به نانوایی های روستایی مجاور آنها داده می شود، افزود: متاسفانه برخی از روستاها علیرغم دریافت سهمیه آرد، حتی یک تنور پخت نان ندارند.

    وی با اشاره به بالا بودن سرانه مصرف آرد در شیروان گفت: سرانه مصرف آرد در کشور ماهانه تا هشت کیلوگرم است که این رقم در شهرستان شیروان ۱۲ کیلوگرم است.

    در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان ۲۵۰ واحد نانوایی مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۱۲۰ نانوایی در شهرها و ۱۳۰ نانوایی در روستاها مستقرند.

    ۶۸ هزار نفر از این میزان جمعیت در روستاها ساکن هستند.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *