×
×

جابجایی در اداره صمت شهرستان علی آباد کتول
اسفندیاری رفت، علی احمدی آمد

  • کد نوشته: 1439
  • ۱۳۹۸-۰۶-۲۳
  • ۰
  • خرسندم كه تمام تلاش خويش را در مدت حضور صرف خدمت به مردم فهيم شهرستان علي آبادكتول و مبارزه با فساد و فاسدين معطوف نموده بودم، هرچند كه مقاومت هاي زياد و كارشكني هاي بيشماري در اين راه از كانون هاي قدرت بعمل آمده است، ولي خداوند منان را شاكرم كه اين توفيق را به بنده عنايت نموده است.
    اسفندیاری رفت، علی احمدی آمد
  • تبلیغ هدفمند

    بازار کسب و کار گلستان: دکتر ابوالفضل اسفندیاری در پیامی از مردم فهیم شهرستان خداحافظی و جای خویش را به پرویز علی احمدی در اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان علی آباد کتول داد
    در متن پیام آمده است:

    مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان علی آبادکتول

    باسلام و احترام
    همانگونه که مستحضرید امیرمؤمنان علی علیه السلام می فرماید:
    «اگر مردم تو را پسندیدند و پیرامونت جمع شدند، حکومت را در دست بگیر و به اصلاح کارشان قیام کن و اگر در حقّ تو اختلاف کردند، آنها و کارشان را وا گذار». از این رو خرسندم که تمام تلاش خویش را در مدت حضور صرف خدمت به مردم فهیم شهرستان علی آبادکتول و مبارزه با فساد و فاسدین معطوف نموده بودم، هرچند که مقاومت های زیاد و کارشکنی های بیشماری در این راه از کانون های قدرت بعمل آمده است، ولی خداوند منان را شاکرم که این توفیق را به بنده عنایت نموده است.
    حال که فرصت دیگری برای خدمت فراهم شده است، توفیق و سربلندی شما بزرگواران را خواهانم.
    در پایان جای دارد تقدیر و تشکر خویش را از حمایت های بی شائبه نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و قضایی و همچنین جامعه خبری(خبرنگاران) شهرستان که در روشنگری جامعه نقشی بسزا ایفا نموده اند، اعلام نمایم.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *